tore_v1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har fått det ærefulle oppdrag å finne nytt anlegg til en venninne som skal flytte inn i en liten leilighet. Derfor vil hun ikke ha noe på gulvet, og ting skal helst være så samlet som mulig. Hun skal ha en 32/37" lcd tv i tillegg, som denne skal kobles direkte på. Hun er ganske bevisst kvalitet, men forskjellene skal være ganske stor for at hun hører forskjell. Hun har så langt sett tre varianter hun liker: NAD og Dali Philips del 1 Philips del 2 Hun likte de fra Philips veldig godt pga designet. Jeg finner ikke noen veldig store forskjeller mellom disse heller. Konkret: Dette er jeg ute etter: 1. En rangering av de tre - med vekting på design og kvalitet. Er klar over at NAD nok er litt bedre, så det er mest de to fra Philips jeg er usikker på. 2. Andre alternativer som vil passe. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
fhl Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg kjenner dessverre ikke Phillips'ene, men kan bidra til å forvirre henne litt mer: Yamaha Pianocraft Jamo Teac (må ha høyttalere i tillegg) Frode Endret 29. januar 2008 av fhl Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke si det til noen, men jeg liker å forvirre henne litt.. Hun kan mer om laptoper og skjermer enn meg, så at jeg kan ta igjen er bare bra. Hun er da også den eneste jenten jeg kjenner som faktisk har peil på skjermer og slit.. hehe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg vil anbefale Yamaha Pianocraft. Syns det låter veldig bra. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Takker for innspill, skal se hva hun ender opp med. Setter stor pris på hjelpen! Har gått diverse runder selv med skikkelig anlegg, men har lite peil på miniløsninger. Men - min AVR 645 gruser nok hennes uansett hva hun kjøper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå