griffin95 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei blir ikke enig med meg selv hva jeg skal velge av operatør...............jeg ringer lite og har i dag Frifiks. Men med ny telefon så blir en altids litt forveten på wap og nedlastning av litt musikk en stund hvertfall. 1) Det jeg prøver å komme frem til er om f.eks. Djuice Control til 200kr som kan brukes opp totalt kan være spenende første året siden jeg kan bruke opp sumen til wap og musikk Total kostnad inkl. N95 8GB kr.7995,- 2) Kjøp telefon uten bind. ca. kr.6000 kr og velg One call der jeg får kr.20 x12månder + wap og nedlastning 3) Netcom Supertalk => Elkjøp har tot.pris på kr.5095 i butikk + ringe tid som i punkt 2 må jeg legge til kr. 2450,- + wap og nedlasting 4) Ved bruk av gps og betaling for kart hva er det da som svarer seg iht hvilket abonnemt enn skal velge. Takker for svar Griffin95 Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hei ikke mange svar her, men nå når Elkjop har netcom supertalk til 1695 /3295 kroner så tok jeg denne N95 bra tilefon til den prisen selv om jeg lurte på nyeste model. Fremdeles har jeg spørsmål om det er lurt iht til fast pris og heller ta et abonent hos One call ? som koster "nothing" Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei ikke mange svar her, men nå når Elkjop har netcom supertalk til 1695 /3295 kroner så tok jeg denne N95 bra tilefon til den prisen selv om jeg lurte på nyeste model. Er det bare meg eller er det noen som forstår hva du prøver å sier her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå