Joachim_F Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Arbeidet på Wii-versjonen av Civilization Revolution har blitt stanset. Les mer Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Wii versjonen er det ikke så farlig med. Men litt kjipt at det ikke ser ut til å komme noen PSP utgave. Å spille Civ på bussen ville vært genialt. DS versjonen stiller jeg meg derimot mer tvilsom til. Uansett, kommer garantert til å kjøpe en ps3 versjon av civilization revolution, kan blir veldig bra. Civ4 er jo elsk. Endret 29. januar 2008 av Snerk Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 DS versjonen stiller jeg meg derimot mer tvilsom til. Hvorfor det?, Civ har da ikke noe med grafikk å gjøre og DS har geniale forutsetninger med tanke på touchscreen og at kan ta imot lyd kommandoer. Er jo allerdet bevist at det fungerer flott. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 God grafikk er jo alltid et pluss. Synes f.eks. at 3d grafikken som civ4 fikk var en stor forbedring fra tiligere utgaver. Så med bedre grafikk og en større skjerm, ville jeg nok foretrukken en PSP versjon. Men selfølgelig, DS utgaven kan bli kjempe grom den. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 "Spillet leverer en strømlinjeformet versjon av gameplayet i Civilization-spillene for PC, og er spesielt designet for konsollspilling" Regner med de her prøver å si at denne versjonen blir simplere en PC-versjonen? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg