Kjetil Lura Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Så ikke bra ut til å bruke til daglig, men en mus er en mus? Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Så på samme sida at de tilbyr coffein tabletter/mints, noen som vet om noen som tilbyr dette, som er lokalisert LITT nærmere enn USA? Kunne vært en god ide med tanke på TG 8) http://www.xoxide.com/cafenmin.html Edit: Glemte linken gitt :oops: Du får kjøpt koffein-tabbiser på norske apotek...! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 koffein-tabletter får man vel kun på resept? i sverige derimot selger de det over disk.. på TG må man dessuten være litt forsiktig med koffeinpillene, da crewmembers har for vane å stikke av hvis man er åpen for salg av slikt.. dette gjelder også red bull.. siden det ikke selges i norge pga for høyt koffeininnhold så er det heller ikke lov å selge på tg.. vet om mange som har svidd seg på den.. crewfolk spør på irc om noen har noe slikt å selge, og hvis folk svarer ja, kan de faktisk være så slemme at de kommer bort og tar det ifra deg kjipe saker.. tilbake til tråden! nice møss!! var litt porrlook på den! oh my! sikkert fancy å bruke til daglig hvis man blir vant til den da.. ikke nødvendigvis spill.. men bare til vanlig.. erke alle som spiller så mye.. og den heslige syregrønne!! OMFG!! FYSJ! styggeste musa jeg noengang har sett!! :o Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Så på samme sida at de tilbyr coffein tabletter/mints, noen som vet om noen som tilbyr dette, som er lokalisert LITT nærmere enn USA? Kunne vært en god ide med tanke på TG 8) http://www.xoxide.com/cafenmin.html Edit: Glemte linken gitt :oops: Ja, et sted som heter Sverige :wink: Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jaja, den ligna jo VELDIG på http://static.howstuffworks.com/gif/qotd63...-led-mice-1.jpg Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 koffein-tabletter får man vel kun på resept? i sverige derimot selger de det over disk.. på TG må man dessuten være litt forsiktig med koffeinpillene, da crewmembers har for vane å stikke av hvis man er åpen for salg av slikt.. dette gjelder også red bull.. siden det ikke selges i norge pga for høyt koffeininnhold så er det heller ikke lov å selge på tg.. vet om mange som har svidd seg på den.. crewfolk spør på irc om noen har noe slikt å selge, og hvis folk svarer ja, kan de faktisk være så slemme at de kommer bort og tar det ifra deg kjipe saker.. tilbake til tråden! nice møss!! var litt porrlook på den! oh my! sikkert fancy å bruke til daglig hvis man blir vant til den da.. ikke nødvendigvis spill.. men bare til vanlig.. erke alle som spiller så mye.. og den heslige syregrønne!! OMFG!! FYSJ! styggeste musa jeg noengang har sett!! :o Det er resept på norske apotek hvis du kjøper en større dose! Jeg kjøpte 5 bokser à 20 tabletter uten problem. kosta 80 kroner pr. boks. Jeg fikk ikke kjøpe 20 bokser Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det er resept på norske apotek hvis du kjøper en større dose! Jeg kjøpte 5 bokser à 20 tabletter uten problem. kosta 80 kroner pr. boks. Jeg fikk ikke kjøpe 20 bokser hm.. da må dette ha skjedd i den siste tiden.. for forige gang, sikket et år siden så kunne man ikke kjøpe koffeinpiller på apoteket uten resept.. men hvis du sier det så! Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 her er koffeinpiller -> http://www.apotek1.no/servlets/region?name...8755&shoplist=0 er sikkert bare å bestille den musa da. be de om å sende som gave og ikke vise pris. da kan det hende du slipper fortolling. Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Fenazon er reseptfri! http://www.elanderspublishing.no/medisinha...apter/kap15.htm Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Tøff! Minuset er at den bare har 1500 dpi. Intellimouse 3 har 6000... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Fatter ikke hva problemet er! Det er jo bare å bestille derifra! Litt frakt det er alt! 500kr tollfritt inn til norge! Holder det! Liker nå best IntelliMouse 3.0 Explorer jeg da, men det er da meg! -chief- Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Alle tablettene som blir nevnt her inneholder langt mindre koffein enn tablettene i nabolandet. Så man trenger derfor MYE større doser for å få samme virkning. Finnes jo lagt bedre produkter på markedet som helt sikkert de mest våkne på TG bruker. Men dette er jo FY FY produkter. Ta med en vannvarmer og en boks kaffe.....det gir langt bedre virkning med litt sterk kaffe gutter og det er helt lovlig. Gruer meg til dere kommer til Hamar. Ruler rundt i en Taxi i helgene en gang i blandt. Og det er så kjipt å kjøre dere fra jernbanen til Vikingskipet når man må fylle bilene med enorme tower og annet utstyr. Men velkommen alikevel. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Trenger man koffein tabeletter da! Jeg har 10 års trening med å trening med å holde meg våken! Så det går nok greit! Trenger man mer enn 3 timer søvn pr. natt? -Chief- Lenke til kommentar
KAS Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg liker denne best! lol Bestilt. Bruttern har bursdag til uka Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 sist gang jeg var på lan som jeg 3 timer på lanet, og 18 timer i strekk når jeg kom hjem Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Tollgrensen går ved 200 kroner... Men den blir muligens satt opp til 1000 kroner i løpet av året. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Trenger man koffein tabeletter da! Jeg har 10 års trening med å trening med å holde meg våken! Så det går nok greit! Trenger man mer enn 3 timer søvn pr. natt? -Chief- Vært våken i 10 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå