Programvare Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Når jeg var 12-13 år trodde jeg at Slipknot var verdens beste og tungeste band. I dag synes jeg Slipknot er 98 % fjas. Finnes noe kult på den uoffisielle førsteskiva. Mate.Feed.Kill.Repeat. Sånn som funk/metal-låta Do Nothing/Bitchslap. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hehe, slipknot var det første metal bandet jeg hørte på ! utenom AC/DC og slikt men det går vel ikke under metal... synes fortsatt de har non bra sanger jeg ! welcome, the nameless... Og så har vi jo Metallica, men det er ikke metal Håper du tuller. Jeg Anbefaler Pantera, plata Cowboys from Hell. Tung, rask ,god gammel metal. eller reenventing hell. bra for de som ikke har hørt så mye pantera alle de beste låtene på samme CD-en Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Og i samme slengen som Pantera, anbefales Diesel Machine. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mitt favoritt metalband er death metal-bandet Death. http://www.last.fm/music/Death Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ja denne tråden levde jo lenge... Nææt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå