Jo Are Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei skal bestille meg et Logitech z-5500 anlegg til ps3 men er usikker hva mer jeg trenger. Vet jo at jeg må toslink kabel, går det bra med denne? Trenger jeg flere en 1? Hva mer trenger jeg bortsett fra selve anlegget og toslink kabelen? Takker for svar Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 PS3+toslink+z-5500 = heilt grei og rimelig lyd som forsterker opplevelsen noen hakk Har det sjøl, og du trenger ikkje noe meir enn det du har der. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Takker Forresten får man 5.1 lyd i spill? Og hva med filmer som ligger på hdd eller streamer via Tversity, får jeg 5.1 lyd på de? Endret 29. januar 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Trådstarter må huske på å gå igjennom lydinstillingene på PS3, slik at den faktisk gir lyd ut den optiske utgangen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Trådstarter må huske på å gå igjennom lydinstillingene på PS3, slik at den faktisk gir lyd ut den optiske utgangen. Ja ja det vet jeg :!: Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Trådstarter må huske på å gå igjennom lydinstillingene på PS3, slik at den faktisk gir lyd ut den optiske utgangen. Ja ja det vet jeg :!: Samt i menyen på spillet, på feks Uncharted kan kan velge dts Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Trådstarter må huske på å gå igjennom lydinstillingene på PS3, slik at den faktisk gir lyd ut den optiske utgangen. Ja ja det vet jeg :!: Samt i menyen på spillet, på feks Uncharted kan kan velge dts Ok takk, det viste jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå