Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det å møte ei søt jente i butikken

Gjest skummel?

Anbefalte innlegg

Gjest skummel?

Hei, om dere er i en butikk bare en gang og virkelig kommer i kontakt med hun som jobber der. dere prater om masse både fagelig og masse annet. hun gir deg mailadressen(jobbmail) og ber deg spørre om det er noe mere du lurer på.

Om jeg sender en mail og inviterer henne på kaffe senere tror dere hun blir skremmt\synes det er rart og jeg kommer til å føle meg utilpass neste gang jeg går på butikken? Eller er det bare å ta sjangsen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at hun gir mailen sin til kunder hu ikke vil ha kontakt med.

Når du først har pratet med henne i butikken så ville det beste vært å spurt henne neste gang du var innom. Det er veldig lett for henne å si nei hvis du spør i første epost om hu blir med ut, da burde du isåfall pratet mer med henne så hu fatter litt interesse. Uansett, glem eposten og spør henne 'live'. Det er det beste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har nettopp fått meg ny dame. Ble kjent med hun i butikken hvor hun jobber. Snakket med hun litt på telefon og litt på msn i noen uker før vi "tilfeldigvis" møttes på fest. Festen var drit og vi stakk hjem til meg. Hos meg skjedde det eneste som kunne skje...dagen etterpå sto det på facebook at vi var sammen. Heh, ja...ble litt sur da, men faen...vi er vel sammen nå.

Så det jeg prøver å si er at du bør satse på å tilfeldigvis møte hun på en dårlig fest. Eventuelt bare invitere henne med på noe. Skulle da ikke være noe forskjell på om du møtte hun i en butikk eller på bussen.

Dere må unskylde om dette innegget ikke er helt bra formulert eller har noen deilige skivefeil. Har ikke drukket siden november, så i dag tar vi det helt ut med en formiddagsfylla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...