PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg takler ikke: - at en av sokkene i sokkeparet blir borte - klø i øyet - lukten som siver ut av oppvaskmaskinen etter at mamma og de har spist noe med hvitløk og satt det inni uten å sette på maskinen - folk som kaller datamaskinen for cpuen eller harddisken - folk som tror at skjermen er selve pcen - jenter som henger på LAN uten å ha noe det å gjøre - bære tunge ting ut fra TG siste dagen - gutter som slenger dritt til jenter som er litt anderledes enn alle andre - tøser/bimboer/sluts/hos - brunkrem - tamponger som loer - stefaren min - alle som tror at man er satanist fordi man går kledd i sort - fæle sanger som har en tendens til å henge seg fast i minnet mitt, så jeg går å nynner på de hele dagen. - modem.. hater modem.. kan rett og slett ikke fordra det! - å bo på en øy - at alle sammen har fått dilla på "slankehysteriet" og at ingenting er sundt å spise/gjøre lenger.. alt er farlig! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 [*]MTV/ZTV/VH1(so 80's up my anus) WTMF??? VH1 er bra! ... MTV2 også (men den nevnte du ikke så ...) jeg HATER!! [*] Bush ............... (ja) [*] Kulde ............. (pungen min krymper litt for mye hver dag nå) [*] Pepsi .............. (jævla kjøkken cola!) [*] UIP ................. (dustene gidder ikke sette opp Nemesis på kino !! ARRG) [*] Big Brother...... (La oss putte litt White Trash inn i et hus å se hva som skjer!! YEEEY!!) [*] CØntry............ (spesielt "norsk" cØntry .. ) [*] Nick Tyv ......... (Du vet hvem du er!!) orker ikke skrive mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå