Vice Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 [*]En reklamesnutt på Discovery (favoritt kanalen) hvor det er manisk musikk som ender med en svart prest sier halleluja. Den er jo genial.....synes nå jeg Jupp, synes den er super jeg også. En av de stiligste reklamene på Discovery. 8) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg hater personer som ikke gir deg ett alvorlig svar når du spør om hjelp om ting (f.eks PC-problemer) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 [*]Bush [*]Hussein [*]Sharon [*]Terrorister [*]Powell [*]Boot Boys [*]Topp 20 [*]MTV/ZTV/VH1(so 80's up my anus) [*]Krig [*]Carl i Hagen [*]Fjortiser som tror de er hardcore black metal badass i det øyeblikket de hører på Dimmu Borgir, eller enda verre; Linkin Park :-/ [*]Idioter med under 70 IQ som absolutt skal lage bråk som jeg allerede nå ser kommer til å ende opp som dørvakt eller foralltid fjortis. [*]Rusbrus [*]Folk som ser verden i svart/hvit [*]Alt for masse egentlig. Jeg er en hatsk person som egentlig er veldig snill Det var ett lite utdrag av ting jeg ikke kan utstå. [EDIT] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 [*]trance [*]Folks om har sinnsykt svære signaturer. [*]Specs i signaturer i bold og som er lagt ved i samtlige innlegg [*]Technoboy (tror jeg han het) [*]Hartges utestengelse av BBC :-) [*]Skrivefeil [*]Egne skrivefeil [*]Folk som diskuterer uten argumenter for så å si at de vant diskusjonen [*]Pop-musikk [*]Ketchup-song [*]Rosa Helikopter [*]De fleste remixer av sanger. (Remixer, ikke cover-versjoner) Det er en del av hva jeg misliker. Postet i helt tilfeldig rekkefølge. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg hater folk som sammenligner Xvid med VCD, SVCD og XVCD. Jeg håper at den ikke er rettet mot meg, for det er absolutt ikke min mening. Ingen har sagt Xvid er like bra som DVD, men tilnærmet. Og det er det! Not by far! [*]trance Ånei.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 -Politikerne sine berømte komitèer (de som alltid skal dannes for å få svar på et spørsmål, med andre ord et politisk utrykk for at "Vi har ikke peiling, og vi er ihvertfall ikke interessert i at noen skal finne ut av det") Du ble gullkornet for den der! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 [*]Bush [*]Hussein [*]Sharon [*]Terrorister [*]Powell [*]Boot Boys [*]Topp 20 [*]MTV/ZTV/VH1(so 80's up my anus) [*]Krig [*]Carl i Hagen [*]Fjortiser som tror de er hardcore black metal badass i det øyeblikket de hører på Dimmu Borgir, eller enda verre; Linkin Park :-/ [*]Idioter med under 70 IQ som absolutt skal lage bråk som jeg allerede nå ser kommer til å ende opp som dørvakt eller foralltid fjortis. [*]Rusbrus [*]Folk som ser verden i svart/hvit [*]Alt for masse egentlig. Jeg er en hatsk person som egentlig er veldig snill Hehe.. Du dekket faktisk nesten alle mine synspunkter. Derfor denne lange quoten. Spesielt med tanke på Dimmu Borgir-punktet.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 [*]Fjortiser som tror de er hardcore black metal badass i det øyeblikket de hører på Dimmu Borgir, eller enda verre; Linkin Park :-/ Hehe.. Du dekket faktisk nesten alle mine synspunkter. Derfor denne lange quoten. Spesielt med tanke på Dimmu Borgir-punktet.. Fett Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 samme hvilken musikk folk hører på.... bare de ikke plager meg med den... Jeg hater disse sangene: Rosa Helikopter Ketchup Song Macarena Chicki girls (mest tragiske musikk + musikkvideo jeg har sett) .......................................................................................... ellers så er vel Dimmu Borgir ganske fet musikk..... (noe av det) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg hater de som trur de kan gjøre seg opp en kvalifisert mening om meg fordi jeg (fex) hører på Dimmu Borgir. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hater folk som diskuterer slik at X er best fordi at X er best og sånn er det bare...uansett. Den nye sangen til folk og røvere gjør at jeg begynner å lete etter et tau. Takler ikke den sangen. Telenor og Microsoft går meg også på nervene. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Ouff...den lista kommer til å bli så lang at det er skummelt.. 1.folk med buksa langt nedpå 4 rævhakk 2.folk som lar bikkja gå løs når det er båndtvang 3.å stå opp tidlig 4.folk som sier at Cola og Pepsi er godt 5.folk som svarer"ehh......compaq eller noe sånt.." nå man spør hva slags prossesor de har 6.folk som ikke har egne TP kabler,men på dødogliv skal linke 7.folk som camper i Cs 8. 1337 unger som tror de er kule med det h4xx0r språket sitt. 9.SMS språk og skrivemåte,spesielt folk som skriver oxo,d,r -o.s.v 10.masse annet dilldall Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg hater de som trur de kan gjøre seg opp en kvalifisert mening om meg fordi jeg (fex) hører på Dimmu Borgir. Regner med det var ett svar til meg... Skal prøve å forklare det jeg mente. Jeg liker ikke fjortiser som tror de har en ekstrem musikksmak når de hører på Dimmu. som tror de er skikkelig hardcore black metal anti liste-pop. Jeg hører på endel Dimmu selv jeg, og har ikke kritisert noen fordi de hører på Dimmu. Dimmu har endel bra, endel middelmådig og endel elendig. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 [*]Hiphop og rap. [*]Selvhøytidelige mennesker. [*]Allergi. [*]Folk som har et konstant kjempe glis over hele trynet. [*]Gangstere og annet kriminelt pakk. [*]Folk som har så liten snøring på personlig hygiene at de forpester omgivelsene. [*]Nesten all musikk på topp 20 osv. [*]Mammas div mas. [*]Et par lærere. [*]Boyband. [*]1 stk Espen. [*]Hjernestopp. En masse mer, men det var det jeg kom på akkurat nå. Må nesten legge til at mennesker i større mengder har en tendens til å irritere meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hmm eg skal hive meg på også. *Rock eller rettere sagt Rockere ettersom de hele tiden skriker ut at rock er det eneste som kan kalle for musikk og at alt annet suger. *Hip hop/rap hatere. *Folk med buksene limt inntil kroppen. (ikke jenter ) *hatere (folk som hater noe og absolutt må skrike det ut hele tiden. *Folk som har hunder men som ikke gjør noe med dressuren til hunden. Sikkert mye mer men kommer bare på dette nå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hip hop/rap suger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hip hop/rap suger.Nei Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 [*]En reklamesnutt på Discovery (favoritt kanalen) hvor det er manisk musikk som ender med en svart prest sier halleluja. Den er jo genial.....synes nå jeg Halleluja! (Den er jo konge da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå