aldrimerforum Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Dette er altså en sterke meninger tråd.. Si noe som irriterer degnoe som du engasjerer deg i eller bryr deg om her.... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Alle newkids og folk som ikke kan følge forumets regler og sundt folkevett, men bare driver på som dem selv vil og ikke bryr seg om signaturen min, burde utestenges tur etter tur. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ordet "newkids" er ett av de dummeste ordene jeg vet om! Folk som attpåtil bruker det..... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ting jeg hater: -De som prater sånn forbanna 1337-H4x0r-språk og tror det er kult -Topic med flere enn et utropstegn -Topic med CAPS-FUCKING-LOCK! -De som hater Amerika bare fordi det er in istedet for å komme med noe kontruktivt. -John Carew (den hovne, inkompetente bleien av en wanna-be kjendis) -Mancheter United (hehe, kom ann, flame me!) -Gutter som er populær blandt damene, men allikevel behandler dem som dritt -Damer som godtar punktet overfor fordi guttene enten er rike, har status....(eller begge deler) -At jeg er singel Ting jeg liker: -Åja, jeg er jo singel :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kjærlighet som er like j*vlig som det kan være deilig. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ordet "newkids" er ett av de dummeste ordene jeg vet om!Folk som attpåtil bruker det..... Kanskje fordi du føler deg truffet av ordet? Lenke til kommentar
eab Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ting jeg hater:..... ..ting som ikke funker.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kanskje fordi du føler deg truffet av ordet? Nei, på ingen måte. Dette er grunnen til at jeg har hatt meg en lang pause fra forumet.. Kanskje jeg skal ta meg en ny ferie? Eller hva sier du, sjef? Hadde man bare fjernet off-topic fra forumet, så hadde alt blitt så mye triveligere. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kanskje fordi du føler deg truffet av ordet? Nei, på ingen måte. Dette er grunnen til at jeg har hatt meg en lang pause fra forumet.. Kanskje jeg skal ta meg en ny ferie? Eller hva sier du, sjef? Hadde man bare fjernet off-topic fra forumet, så hadde alt blitt så mye triveligere. 1: Ta deg en laang ferie. Ingen kommer til å savne en sånn grinebiter som deg. 2: Ingen tvinger deg til å lese off topic. Du kan vel bare holde deg unna off topic så har du ingen bekymringer. 3: Du sier du ikke liker ordet "newkid". Greit nok, smaken er som baken. Hvem sier at vi som sier det er teite? Kan likegodt bare være du som ikke skjønner innholdet i det vi sier. 4: At du kaller meg sjef er et tegn på at du er en furten unge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Skjønner ikke folk som hater f.eks off topic og så er de å leser off topic poster og irriterer seg over det. Eg holder meg unna NRK eg holder meg unna ting eg ikke liker og alt er bare perfekt. Hold deg unna det du ikke liker og slutt å lage kvalme for den som liker det. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 -Folk som poster *bare* for å provosere. -Når det kommer 10-20 innlegg som bare inneholder ":lol:" når noen poster en vits under 'Humor' -Folk som utgir seg for å være andre (irritasjonen skriver seg fra et annet forum) -"Folk flest" som ser på Big Brother, leser Se&Hør og påvirkes av TV-reklame -TV-reklame -TV -Fanatikere -Rasister -Egne skrivefeil +At det er så mye som irriterer meg? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Her er min hatliste (selv om jeg er enig med snøhund) [*]Heidi Hauge [*]Rosa Helikopter [*]The Ketchup song [*]Telefonselgere som ikke kan ta et høflig nei [*]Narkotika [*]Narkomane [*]Bedrevitere [*]Floodere [*]Cheatere [*]Scriptkiddies [*]En reklamesnutt på Discovery (favoritt kanalen) hvor det er manisk musikk som ender med en svart prest sier halleluja. Det er helt sikkert mere, men det er det jeg kom på for øyeblikket. Er det noen som er uenig med meg kan vi ta en diskusjon. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 -En reklamesnutt på Discovery (favoritt kanalen) hvor det er manisk musikk som ender med en svart prest sier halleluja. Så enig så enig....sett den i fylla/bakrus noen gang? Grusomt...måten man flyr gjennom veggene sammen med den musikk er helt forferdelig! Når Halleluja kommer er den idet minste ferdig (og halleluja for det!) Kan jo fortsette: -Cowboy-Laila (heldigvis har hun lagt opp!) -Hennes bedre (er det mulig ) halvdel, Sven O. -Bondevik og Valgjerd -Syremusikk (det meste av techno) -Politikerne sine berømte komitèer (de som alltid skal dannes for å få svar på et spørsmål, med andre ord et politisk utrykk for at "Vi har ikke peiling, og vi er ihvertfall ikke interessert i at noen skal finne ut av det") Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 [*]En reklamesnutt på Discovery (favoritt kanalen) hvor det er manisk musikk som ender med en svart prest sier halleluja. Den er jo genial.....synes nå jeg Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg hater Sytete Lillebrødre, 14tisser som akkurat i dette øyeblikk sitter ved siden av meg på lan og "tar av" til Blink med og viftemed hendene i RIckyLAke stil... Jeg dreper om få minutter... Og så når jeg må på do midt på natten, da er det kaldt og gå ut av dyna.. Trenger dere flere ting,, har sagt det vigtigste.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 [*]Å fryse [*]Å være sulten [*]Ha ekstremt lyst på noe men ikke ha råd til det [*]Høye strømpriser [*]Sitte slik som jeg gjør nå (må skalle meg noe annet en en sofa inntil et vanlig bord) [*]Programvaretimene [*]Norsk og Tysk [*]Så inni helvete mye mere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 [*]En reklamesnutt på Discovery (favoritt kanalen) hvor det er manisk musikk som ender med en svart prest sier halleluja. Den er jo genial.....synes nå jeg Ka skal den reklamen bety egentlig? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hater folk som skal begynne aa presse deg til aa vaere enig med dem, og legger fram masse daarlige argumenter, etter at du har sagt det er greit; at du gaar med paa det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Og så når jeg må på do midt på natten, da er det kaldt og gå ut av dyna... ...14tisser som akkurat i dette øyeblikk sitter ved siden av meg...RIckyLAke stil..."tar av"... Skummelt! -Jeg hater folk som dømmer NRK ned uten å ha sett på det. NRK rocker TV2 og TVNorge til helvete. -Jeg hater ...pepsi, YO-musikk, langhårete rocke tryner, respektløse drittunger, folk som mener at DIVX (XVID, VCD, SVCD, XVCD, osv) er like bra som DVD, den personen som rippet den nyeste James Bond filmen slik at jeg måtte laste ned XVID og NIMO codecer og de fungerte bare den første gangen jeg så den og så ble det bare fucked up fargelinjer og jeg giddet ikke fikse det så jeg dro opp virtualdub og gjorde det om til DIVX og brukte ca 50 min av livet mitt på det, nyere/eldre historie, samfunnskunskap lærinne i fjor (BITCH), ISDN politikk, YO-Musikk, Topp20, generelt det 99% av norske (idioter) hører på av musikk, Cooper testen. Jeg tror det holder for idag. BTW: Nevnte jeg at jeg hater YO-musikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå