60C Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har fått et problem med AnyDVD. Får ikke avinstallert den. Får opp en feilmelding (A~NSISu_.tmp - Application Error, The application failed to initialize properly (0xc0000022). Click on OK to terminate the application), samt en fil i Local Settings\Temp som irriterer Trend Micronen min som popper opp med en melding om at den har forhindret en ikke autorisert forandring. Det er A~NSISu_.tmp den advarer mot. Har googla litt, og denne er ikke unik for AnyDVD. Ser at det er flere som har dette problemet, med den samme fila i temp mappa si. Hvis jeg fjerne den, så popper den opp i mappa med engang jeg prøver uninstall av programmet igjen. Dette er en trial versjon av AnyDVD som jeg prøver og fjerne. Håper noen har en løsning på dette. Lenke til kommentar
60C Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Håper fortsatt på svar på denne. Jeg har prøvd og fjerne AnyDVD ved hjelp a TuneUp også, uten resultat. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har du prøvt med regseeker: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm kryss av for alle HKEY_ og fjern hake i " ta sikkerhetskopi " slett etterpå alt som kommer opp med AnyDVD. hvis dette ikke hjelper helt, kan du bruke regedit. regedit>rediger>søk etter og slett alt den finner av AnyDVD ( må sikkert søke mange ganger ) lykke til Lenke til kommentar
60C Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Mener du at jeg skal fjerne alle registertrådene på dette programmet? Jeg har enda ikke fått til og avinstallere det, det er når jeg prøver uninstall at feilmeldingen popper opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå