Villanden Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja da var tiden inne for å få ting på det rene og innrømme feil. I den sammenheng er jeg tvunget til å si unnskyld til MrLg, som i tiden rundt Crysis utgivelsen ble offer for kritikk for sin kjærlighet til spillet. Jeg var en av flere som hevdet at Crysis bare var en ren tech demo uten noen form for underholdning. Det skulle vise seg å være stahet og mangel på tilstrekkelig maskinkraft som var grunnen til disse uttalelsene. Og jeg lovte MrLg en offentlig unnskyldning hvis mitt inntrykk ble endret etter nyinnkjøpt utstyr. Så jeg kjøpte meg nytt skjermkort og startet Crysis på nytt, og der ble jeg sittende. Jeg var like fascinert som jeg var underholdt. Man kan kanskje kalle meg ei "grafikkh***", og det kan dere gjerne, men gudameg for en forandring det ble når innstillingene ble satt til High. Jeg står fast på at Crysis på medium ikke ser ut, da blant annet gresset ser ut som oppkast, men på en kraftigere maskin ble alt så mye bedre. Dette førte til at jeg kunne konsentrere meg mer på handlingen, som viste seg å være gripende nok til at jeg kunne følge med. Jeg har en særdeles liten tålmodighet for spill med dårlig handling, men jeg spilte gjennom spillet. Og det er en bragd Crytek-gutta skal være stolt over, da det er svært få spill jeg faktisk gjennomfører. !!!Inneholder spoilers, sørg for å ha spillt gjennom Crysis før du leser videre!!! Grunnen til at jeg holdt ut til slutten var gameplay endringene som tok sted i de øyeblikkene jeg begynte å bli smålei. Jeg tenker da på den lille krigen som finner sted, stridsvognene du får kjøre, og sist men ikke minst, romvesnene. Jeg vet det er mange som så på dem som en pest og en plage som ødela spillet, men jeg er en fan av Sci-Fi, og de utenomjordiske gjestene gjorde selve spillet for meg. Viten om en annen livsform med skrekkelige intensjoner rundt deg fant jeg spennende, og Crysis trakk meg mer og mer inn for hver gang jeg møtte på dem. Og man kan si hva man vil, men romskipet er noe av det fineste innen spilldesign jeg noen gang har sett. Jeg kom meg helt til den siste "bossen" der jeg skal skyte en Tac-missil inn i det store "romskipet" før spillet mitt ikke tillot meg å fullføre (en bug som kommer av no-cd crack vil jeg tro). Men jeg akter å prøve igjen til jeg har kommet gjennom spillet og sitter lengtende til en oppfølger. Så til Crytek, Crysis-fans, og til deg MrLg, Villanden sier herved unnskyld for kritikken. Men COD 4 er fortsatt bedre Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) I den sammenheng er jeg tvunget til å si unnskyld til MrLg, som i tiden rundt Crysis utgivelsen ble offer for kritikk for sin kjærlighet til spillet. Jeg var en av flere som hevdet at Crysis bare var en ren tech demo uten noen form for underholdning. Det skulle vise seg å være stahet og mangel på tilstrekkelig maskinkraft som var grunnen til disse uttalelsene. Og jeg lovte MrLg en offentlig unnskyldning hvis mitt inntrykk ble endret etter nyinnkjøpt utstyr. Så til Crytek, Crysis-fans, og til deg MrLg, Villanden sier herved unnskyld for kritikken. Hehe bra du likte det, utrolig hvor mye graffikken kan forandre gameplayet på et spill eller hva? Unnskyldningen er godtatt Men COD 4 er fortsatt bedre Later som jeg ikke leste den .. Endret 29. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja jeg trodde ikke grafikk kunne gjøre SÅ mye med et spill. Ble litt overrasket der. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Grattis med ny HW .. regner med det blir godt å spille andre spill også. Jeg var ikke så imponert av MP delen(demo), men det høres ut som Crysis er verd å spille? Grafikken er jo helt fabelaktig vet jeg allrede Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Takk for det Angående andre spill, Bioshock, COD 4, Gears of War, World in Conflict etc. kjøres på 60 fps average. Herlig rett og slett Ja jeg kan anbefale Crysis hvis du har maskin nok til å kjøre det på High. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jupp... det skal gå bra. hw i signatur Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 jeg har ganske ny hw, har et 8800 ultra. men kjører likevel nesten alt på low når jeg spiller mp. Men ikke si at vis du ikke har bra nok pc til og kjøre det på high så er det ikke verdt det( sier ikke du sier det, men det er noen som har sakt det) Vertfall jeg syns må i crysis er dritt diig. kanskje fordi jeg er litt skilla:P ligger alltid øverst på statsen(selvom det ikke betyr mye) men jeg vil også takke crytech for et digg spill. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) jeg har ganske ny hw, har et 8800 ultra. men kjører likevel nesten alt på low når jeg spiller mp. Men ikke si at vis du ikke har bra nok pc til og kjøre det på high så er det ikke verdt det( sier ikke du sier det, men det er noen som har sakt det) Vertfall jeg syns må i crysis er dritt diig. kanskje fordi jeg er litt skilla:P ligger alltid øverst på statsen(selvom det ikke betyr mye) men jeg vil også takke crytech for et digg spill. For min del så ble spillopplevelsen ødelagt av medium. Naturen ble alt for unaturlig for meg. Fargene ble for absurde. Multiplayer har jeg ikke testa ettersom at jeg fikk min versjon gratis Der holder jeg meg til Call of Duty Endret 24. mars 2008 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå