Kjetil Lura Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hm? Er vist ingen som bryr seg om spyware som ligger i de fleste P2P programmene Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hm? Er vist ingen som bryr seg om spyware som ligger i de fleste P2P programmene Ikke Kazaalite. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Fines ikke bra musikk lengre!! Og det som er laget har jeg vel. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 WinMX er desidert best, men blir ubrukelig pga at i 99 av 100 tilfeller må du stille deg i kø. Skjønner ikke hva som har skjedd. Før var det nesten aldri kø. Færre og færre som deler. Mye arbeid å fjerne dem fra køen. Skulle ikke vært mulig å laste ned uten å dele. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Til de som er drittlei leechere og folk som laster ned og flytter det vekk fra "share folder" bruk denne http://www.zeropaid.com/news/articles/auto...o/02102003f.php Den sparer deg og nettet for mye dritt Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Rart ingen har nevnt mIRC. Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Det som også er bra er kazaalite! Uten reklame og dritt. Last ned 1.72 versjonen, så får du 1000 i kø poeng(max) 1.72 versjonen? Er ikke den gammel da? Det er vel 2.02 eller 2.03 som er nyeste versjon av KaZaA Lite... Jo... Men du kan stadig bruke de gamle Lenke til kommentar
striky Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hvis man er ute etter fulle album (rippet av samme person) er vel et program som Direct Connect best. Eventuelt IRC da.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 WinMX er desidert best, men blir ubrukelig pga at i 99 av 100 tilfeller må du stille deg i kø. Skjønner ikke hva som har skjedd. Før var det nesten aldri kø. Færre og færre som deler. Mye arbeid å fjerne dem fra køen. Skulle ikke vært mulig å laste ned uten å dele. Det er ikke jeg enig i. Jeg finner mange flere sanger på winmx enn f.eks kazaa, men som sagt er det den fordømte køen som skal ødelegge hele programmet. BTW: Det som irriterer meg mest med KaZaa er at det ikke går an å høre på MP3'en mens du laster ned fra flere folk! Utrolig kjipt å laste ned en hel sang med ISDN for så å finne ut at det var feil, eller var tatt opp med mikrofon. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 WinMX er desidert best, men blir ubrukelig pga at i 99 av 100 tilfeller må du stille deg i kø. Skjønner ikke hva som har skjedd. Før var det nesten aldri kø. Færre og færre som deler. Mye arbeid å fjerne dem fra køen. Skulle ikke vært mulig å laste ned uten å dele. Det er ikke jeg enig i. Jeg finner mange flere sanger på winmx enn f.eks kazaa, men som sagt er det den fordømte køen som skal ødelegge hele programmet. BTW: Det som irriterer meg mest med KaZaa er at det ikke går an å høre på MP3'en mens du laster ned fra flere folk! Utrolig kjipt å laste ned en hel sang med ISDN for så å finne ut at det var feil, eller var tatt opp med mikrofon. er jo bare å høyre klikke sangen og PREWIEV/PLAY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå