Gå til innhold

Hva er det beste programmet for å laste ned musikk?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WinMX er desidert best, men blir ubrukelig pga at i 99 av 100 tilfeller må du stille deg i kø.

Skjønner ikke hva som har skjedd. Før var det nesten aldri kø. :(

Færre og færre som deler. Mye arbeid å fjerne dem fra køen. Skulle ikke vært mulig å laste ned uten å dele.

Lenke til kommentar
WinMX er desidert best, men blir ubrukelig pga at i 99 av 100 tilfeller må du stille deg i kø.

Færre og færre som deler. Mye arbeid å fjerne dem fra køen. Skulle ikke vært mulig å laste ned uten å dele.

Det er ikke jeg enig i. Jeg finner mange flere sanger på winmx enn f.eks kazaa, men som sagt er det den fordømte køen som skal ødelegge hele programmet.

BTW: Det som irriterer meg mest med KaZaa er at det ikke går an å høre på MP3'en mens du laster ned fra flere folk! Utrolig kjipt å laste ned en hel sang med ISDN for så å finne ut at det var feil, eller var tatt opp med mikrofon.

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg enig i. Jeg finner mange flere sanger på winmx enn f.eks kazaa, men som sagt er det den fordømte køen som skal ødelegge hele programmet.

BTW: Det som irriterer meg mest med KaZaa er at det ikke går an å høre på MP3'en mens du laster ned fra flere folk! Utrolig kjipt å laste ned en hel sang med ISDN for så å finne ut at det var feil, eller var tatt opp med mikrofon.

er jo bare å høyre klikke sangen og PREWIEV/PLAY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...