Gå til innhold

Hva er det beste programmet for å laste ned musikk?

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kazaa ++ versjonen med Autosearch. Mye bedre enn vanlig kazaa.Blant annet så kan du søke "evig" på samme ord, og ikke bare to ganger mot normalt. Hadde over 700 treff på ei enkelt musikkfil idag. Ikke treff tilsammen, men på ei enkelt fil. Bra det da. Full speed hele veien. :D

Winmx har jeg hørt en del skryt om, men aldri fått det til å fungere 100%. Blir alltid satt i kø, å fila blir enten rød eller lilla. :(

Direct Connect har jeg prøvd litt, men er litt tungvint om du skal ha bare mp3'er. Vet ikke jeg, tror helst at det ikke er jeg som kan det fullt ut :wink: [/b]

Lenke til kommentar

For de som ikke liker musikk som Justin Timberlake og Pink, anbefaler jeg Soulseek (www.slsk.org). Her er det mye "nisjemusikk". DirectConnect er et bra p2p-program, ja, men for å få access til bra hubs må man som oftest være villig til å share 10GB++. Tar man seg litt tid og finner bra hubs, er DC gull verdt!

Lenke til kommentar

DC er glimrende, spesielt for de med 10mbit linjer;) egne huber for folk med raske linjer, og som kan dele MYE!!!

er jo bare å filtrere søket på musikkfiler, hvis man bare er ute etter mp3...ikke noe sps mer tungvint enn winmx/kazaa ol...

Lenke til kommentar
DC er glimrende, spesielt for de med 10mbit linjer;) egne huber for folk med raske linjer, og som kan dele MYE!!!

er jo bare å filtrere søket på musikkfiler, hvis man bare er ute etter mp3...ikke noe sps mer tungvint enn winmx/kazaa ol...

greit, men om du er ute etter god kvalitet er det en fordel å kunne filtrere vekk alle 128 drittet, som tros alt er det vanligste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

WinMX :woot:

På musikk står du sjeldent i kø og gjør du det så er det bare å sende en melding til brukeren så setter han den igang

WinMX :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...