Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvilket programm syns dere er best til å laste ned musikk med? Hadde kazaa men det er så mye virus der (fikk det selv )! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg synes Kazaa er bra til mp3 jeg (aldri fått virus), men Direct Connect er jo et bra p2p-program da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har direct connect, det er så mye annet der å så jeg ville hatt noe bare for musikk! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Personlig liker jeg WinMx best. P.S offtopic: er det slik at den nye EU loven gjør det lovlig å laste ned musikk, men ulovelig å dele? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Bruker WinMX.. Kazaa lite synes jeg har for mye lavkvalitets-mp3-er, men det er kanskje bare meg..? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 WinMX er desidert best, men blir ubrukelig pga at i 99 av 100 tilfeller må du stille deg i kø. Skjønner ikke hva som har skjedd. Før var det nesten aldri kø. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Er overbevist nå! Laster ned WinMX! Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg bruker soulseek. finner alt jeg leter etter, og slipper stort sett å stå i kø Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 DC er jo genialt når det kommer til musikk! Ikke noe mere 128 KBPS mp3'er! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Kazaa ++ versjonen med Autosearch. Mye bedre enn vanlig kazaa.Blant annet så kan du søke "evig" på samme ord, og ikke bare to ganger mot normalt. Hadde over 700 treff på ei enkelt musikkfil idag. Ikke treff tilsammen, men på ei enkelt fil. Bra det da. Full speed hele veien. Winmx har jeg hørt en del skryt om, men aldri fått det til å fungere 100%. Blir alltid satt i kø, å fila blir enten rød eller lilla. Direct Connect har jeg prøvd litt, men er litt tungvint om du skal ha bare mp3'er. Vet ikke jeg, tror helst at det ikke er jeg som kan det fullt ut :wink: [/b] Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 For de som ikke liker musikk som Justin Timberlake og Pink, anbefaler jeg Soulseek (www.slsk.org). Her er det mye "nisjemusikk". DirectConnect er et bra p2p-program, ja, men for å få access til bra hubs må man som oftest være villig til å share 10GB++. Tar man seg litt tid og finner bra hubs, er DC gull verdt! Lenke til kommentar
moah Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Uten tvil er det beste programmet WinMX! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har lastet ned rundt 1000 MP3's fra WinMX, alle i 192kps. Så det funker fint til sitt bruk. Men nå har jeg gått over til DC++ pågrunn av mye mindre kø og raskere speed. Det gjelder bare å finne gode servere. Lenke til kommentar
jorank Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 DC er glimrende, spesielt for de med 10mbit linjer;) egne huber for folk med raske linjer, og som kan dele MYE!!! er jo bare å filtrere søket på musikkfiler, hvis man bare er ute etter mp3...ikke noe sps mer tungvint enn winmx/kazaa ol... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 DC er glimrende, spesielt for de med 10mbit linjer;) egne huber for folk med raske linjer, og som kan dele MYE!!! er jo bare å filtrere søket på musikkfiler, hvis man bare er ute etter mp3...ikke noe sps mer tungvint enn winmx/kazaa ol... greit, men om du er ute etter god kvalitet er det en fordel å kunne filtrere vekk alle 128 drittet, som tros alt er det vanligste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 WinMX På musikk står du sjeldent i kø og gjør du det så er det bare å sende en melding til brukeren så setter han den igang WinMX Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 WinMX er fint. Det som også er bra er kazaalite! Uten reklame og dritt. Last ned 1.72 versjonen, så får du 1000 i kø poeng(max) Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det som også er bra er kazaalite! Uten reklame og dritt. Last ned 1.72 versjonen, så får du 1000 i kø poeng(max) 1.72 versjonen? Er ikke den gammel da? Det er vel 2.02 eller 2.03 som er nyeste versjon av KaZaA Lite... Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 WinMX er desidert best, men blir ubrukelig pga at i 99 av 100 tilfeller må du stille deg i kø. Makan til selvmotsigelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå