Gå til innhold

Oppdaging av ein ny rett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det trur eg ikkje på! Eg synest denne retten er både kreativ og nyskapande.

Du er sannelig noe for seg selv. Men retten høres god ut! kanskje ekstra god hvis man pimper den opp med litt krydder. :)

 

Ja den får heilt sikkert enno eit løft med litt krydder :thumbup:

Tenkte eg skulle prøve med litt chillipulver...

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar
Eg trur eg kjem til å improvisere litt meir i morgon! Skal halde dykk oppdatert ;) Men kom gjerne med fleire forslag.

Tror jeg eksperimenterer litt med toasten din i morra jeg òg. Skal prøve med mindre/ikke noe parmesan for å se om det var det som gjorde at jeg brakk meg. :)

 

Men ein ting eg gløymte å seie! Det var ikkje vanleg parmesan eg brukte...trur det var ei blanding av parmesan og kvitlauk. Pastramesan eller noko slik...skal sjekke opp kva namnet var.

Lenke til kommentar
Eg trur eg kjem til å improvisere litt meir i morgon! Skal halde dykk oppdatert ;) Men kom gjerne med fleire forslag.

Tror jeg eksperimenterer litt med toasten din i morra jeg òg. Skal prøve med mindre/ikke noe parmesan for å se om det var det som gjorde at jeg brakk meg. :)

 

Men ein ting eg gløymte å seie! Det var ikkje vanleg parmesan eg brukte...trur det var ei blanding av parmesan og kvitlauk. Pastramesan eller noko slik...skal sjekke opp kva namnet var.

Takk! Brukte du sånn som man strør på eller hadde du en ost? Det hadde jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...