Gå til innhold

Oppdaging av ein ny rett


Anbefalte innlegg

Det har hun ikke! Det er en helt nyskapende og kreativ rett! Med unik essens!

Og unik konsistens! Du må ikke glemme konsistensen! :wee:

Du kan jo også smake at ingen har laget det før. Ingen kan påstå annet. Smaken, konsistensen, essensen, og fargen bekrefter dette

 

I og med at den ikkje står i nokon kokebøker eller på internett (før eg la den ut), er det eg som er den rettmessige skaparen av verket!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I og med at den ikkje står i nokon kokebøker eller på internett (før eg la den ut), er det eg som er den rettmessige skaparen av verket!
Vær så snill å si at du har referanser for dette?

 

Referansar? Den finst jo ikkje på nett, eller nokon annan stad. Eg ringde og spurte den gamle heimkunskapslæraren min òg. Ho hadde aldri høyrt om dette før, men synest det var interessant. Hadde eg komen på den retten då eg hadde heimkunnskap, ville eg garantert fått 5! Ikkje 4 som eg altso fekk :(

Lenke til kommentar
Referansar? Den finst jo ikkje på nett, eller nokon annan stad. Eg ringde og spurte den gamle heimkunskapslæraren min òg. Ho hadde aldri høyrt om dette før, men synest det var interessant. Hadde eg komen på den retten då eg hadde heimkunnskap, ville eg garantert fått 5! Ikkje 4 som eg altso fekk :(

Sa læreren det?

Lenke til kommentar
Referansar? Den finst jo ikkje på nett, eller nokon annan stad. Eg ringde og spurte den gamle heimkunskapslæraren min òg. Ho hadde aldri høyrt om dette før, men synest det var interessant. Hadde eg komen på den retten då eg hadde heimkunnskap, ville eg garantert fått 5! Ikkje 4 som eg altso fekk :(

Sa læreren det?

 

Ho sa det JA!

Lenke til kommentar
:lol:

Fantastisk!

 

Om du er førstemann til å finne på en rett, og den blir FANTASTISK populær, kan du kanskje få den oppkalt etter deg, ref Waldorfsalat.

 

Dessuten tror jeg du har en bøtte med lyv du driver å deler ut fra hva angår læreren din :roll:

 

"Kalvetoast" er namnet på retten :dribble:

 

Og eg lyg ikkje nei. Falske skuldingar kan du halde for det sjølv :thumbup:

Lenke til kommentar
Har no prøvd å lage wraps av ingrediensane eg brukte i toasten. Dette vart ikkje fult so vellukka, trur det var parmesanen som øydela litt der...

Jasså? Hvordan da?

 

Veit ikkje heilt...men fekk ein slags merkeleg konsistens som ikkje var heilt god. Trur eg held meg til toast eg.

 

Nokon andre som har laga retten min forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...