Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Javel...de er berre misunnelege vil eg tru. De har ikkje den kreativiteten og skaparevna som eg har Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Right... Det er nok NETTOPP det det er snakk om. [/ironi] Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Right... Det er nok NETTOPP det det er snakk om.[/ironi] Ååå? Hadde du berre hatt mine evner... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Trenger da ikke slakte kalvegutten for at han ville dele en oppskrift til en god matrett med oss. Dette skal prøves i morra! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Heheh.. Nytt, ja.. Jeg har aldri funnet hvitost og jordbærsyltetøy i noen kokebok, allikevel vet jeg om ganske mange som elsket det da de var yngre. xD Ja men Kvitost og jordbærsylte er ikkje noko spesielt...Det er noko alle et (ikkje meg då). Min rett derimot er eg heilt åleine om! nei, JEG fant opp jordbærsyltetøy og hvitost, det er BARE jeg som har laget det, det er en helt spesiell rett... ingen av dere har smakt det før, dere bør prøve det... slik du sikkert tolker meg nå er akkurat slik vi tolker deg... btw, brunost og jordbærsyltetøy funker bra det også Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Trenger da ikke slakte kalvegutten for at han ville dele en oppskrift til en god matrett med oss. Dette skal prøves i morra! Det er bra Endeleg eit positivt menneske! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Trenger da ikke slakte kalvegutten for at han ville dele en oppskrift til en god matrett med oss. Dette skal prøves i morra! Er ikke det vi slakter han for. Det er holdningen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Trenger da ikke slakte kalvegutten for at han ville dele en oppskrift til en god matrett med oss. Dette skal prøves i morra! Er ikke det vi slakter han for. Det er holdningen. Det var da dere som først begynte å ha en negativ holding. Førsteinnlegget hans er helt blottet for kuksnakk, han har rett og slett bare skrevet ned en oppskrift han vil dele med oss. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) det blir det samme som at jeg kobinerer speilegg og nugatti for der etter å kalle det en nyskapende rett.. Edit: det var nyskapende den første gangen noen misslyktes i å tine en skive..(den første toasten) Endret 30. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 det blir det samme som at jeg kobinerer speilegg og nugatti for der etter å kalle det en nyskapende rett.. Syns du speilegg og nugatti er godt sammen og vil anbefale oss det? Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mamma har en rett eg gjerne vil dele med dere potetmos og pølser blanda sammen i en "lasange" form. med ost på toppen. stekes i et kvarter omtrent Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Mamma har en rett eg gjerne vil dele med dere potetmos og pølser blanda sammen i en "lasange" form. med ost på toppen. stekes i et kvarter omtrent Dette har mor mi laga fleire gonger! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 det blir det samme som at jeg kobinerer speilegg og nugatti for der etter å kalle det en nyskapende rett.. Syns du speilegg og nugatti er godt sammen og vil anbefale oss det? nei, men det høres ikke spesiel delikat ut med salami, skinke og sprøstekt løk heller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mamma har en rett eg gjerne vil dele med dere potetmos og pølser blanda sammen i en "lasange" form. med ost på toppen. stekes i et kvarter omtrent Dette har mor mi laga fleire gonger! Det har hun ikke! Det er en helt nyskapende og kreativ rett! Med unik essens! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det høres godt ut! Se nå fikk vi et til tips! Er ikke denne tråden genigal? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det har hun ikke! Det er en helt nyskapende og kreativ rett! Med unik essens! Og unik konsistens! Du må ikke glemme konsistensen! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 det blir det samme som at jeg kobinerer speilegg og nugatti for der etter å kalle det en nyskapende rett.. Syns du speilegg og nugatti er godt sammen og vil anbefale oss det? nei, men det høres ikke spesiel delikat ut med salami, skinke og sprøstekt løk heller Eg har i det minste LAGA retten min, og funne ut at det var godt! Har du laga din? -Nei, tenkte meg det Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) det blir det samme som at jeg kobinerer speilegg og nugatti for der etter å kalle det en nyskapende rett.. Syns du speilegg og nugatti er godt sammen og vil anbefale oss det? nei, men det høres ikke spesiel delikat ut med salami, skinke og sprøstekt løk heller da vil jeg heller gå for kylling filet rullet inn i bacon med lett ost og gjerne sjy på fetteren min har spist nugatti med majones og ost på.. Edit: ble mye quote..^^ Endret 30. januar 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Går det an å ta patent på ein matrett? Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det har hun ikke! Det er en helt nyskapende og kreativ rett! Med unik essens! Og unik konsistens! Du må ikke glemme konsistensen! Du kan jo også smake at ingen har laget det før. Ingen kan påstå annet. Smaken, konsistensen, essensen, og fargen bekrefter dette Går det an å ta patent på ein matrett? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå