Gå til innhold

Oppdaging av ein ny rett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heheh.. Nytt, ja.. :p

Jeg har aldri funnet hvitost og jordbærsyltetøy i noen kokebok, allikevel vet jeg om ganske mange som elsket det da de var yngre. xD

 

Ja men Kvitost og jordbærsylte er ikkje noko spesielt...Det er noko alle et (ikkje meg då). Min rett derimot er eg heilt åleine om!

 

nei, JEG fant opp jordbærsyltetøy og hvitost, det er BARE jeg som har laget det, det er en helt spesiell rett...

ingen av dere har smakt det før, dere bør prøve det...

 

 

 

slik du sikkert tolker meg nå er akkurat slik vi tolker deg...

btw, brunost og jordbærsyltetøy funker bra det også :)

Lenke til kommentar
Trenger da ikke slakte kalvegutten for at han ville dele en oppskrift til en god matrett med oss. Dette skal prøves i morra! :)

Er ikke det vi slakter han for. Det er holdningen.

Det var da dere som først begynte å ha en negativ holding. Førsteinnlegget hans er helt blottet for kuksnakk, han har rett og slett bare skrevet ned en oppskrift han vil dele med oss.

Lenke til kommentar
det blir det samme som at jeg kobinerer speilegg og nugatti for der etter å kalle det en nyskapende rett..

Syns du speilegg og nugatti er godt sammen og vil anbefale oss det?

nei, men det høres ikke spesiel delikat ut med salami, skinke og sprøstekt løk heller :roll:

 

Eg har i det minste LAGA retten min, og funne ut at det var godt! Har du laga din? -Nei, tenkte meg det :tease:

Lenke til kommentar
det blir det samme som at jeg kobinerer speilegg og nugatti for der etter å kalle det en nyskapende rett..

Syns du speilegg og nugatti er godt sammen og vil anbefale oss det?

nei, men det høres ikke spesiel delikat ut med salami, skinke og sprøstekt løk heller :roll:

 

da vil jeg heller gå for kylling filet rullet inn i bacon med lett ost og gjerne sjy på ;)

 

fetteren min har spist nugatti med majones og ost på..

 

Edit: ble mye quote..^^

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Det har hun ikke! Det er en helt nyskapende og kreativ rett! Med unik essens!

Og unik konsistens! Du må ikke glemme konsistensen! :wee:

Du kan jo også smake at ingen har laget det før. Ingen kan påstå annet. Smaken, konsistensen, essensen, og fargen bekrefter dette

 

Går det an å ta patent på ein matrett?

Nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...