rublings Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mitsubishi Galant? Primera GT? Primeraen er en god del tightere i understellet enn Galanten, men liker godt utseende på Mitsuen. Minst problemer med Primera, har hørt at det er litt på den generasjonen Galant, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Klix Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Syntes primeraen var litt fin, noen som har erfaring med den? Lenke til kommentar
otis Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har jo såklart det... Og det er en meget bra bil å kjøre, elsker svinger! MEn den er noe støyete innvendig, men allikavel ikke mer støyete enn den andre japanske bilene fra samme årstall. Bruker helt ned i 0,54 liter bensin per mil, på landevegen. Registerkjede, som skal vare i 200000km ++. Ikke så dyr service. - er jo noen kjente feil/slitasjedeler slik som; øvre lenkearm, begge sider framme, rust på bremserør, trege calippere bak, bankesensor. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har selv 100k å rutte med til førstegangsbil. Skal kjøpe meg en BMW 520i (E39) fra 1996 eller nyere. Utrolig gode biler, mye kjøreglede, men dog ingen rendyrket sportsbil. Selv synes jeg den drar godt nok, det er tross alt begrenses hvor mye man får grisekjørt midt i byen Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Førstegangsbil til 100K?! Din første bil skal kræsjes, bulkes og ødelegges, ikke koste 100K. Word, haha Uansett, hvem bryr seg om å ha en "økonomisk" bil med et sånt budsjett? Lenke til kommentar
dagjs Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ford Focus? En passe sportslig bil etter egne erfaringer! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Jeg skal også snart kjøpe min første bil, tenker på å bruke 80-90 tusen, og tenkte på en Audi A3 98 eller 00 modell. Noen erfaringer med denne bilen? F.eks hvor mye jeg må ut med i forsikring og bensin? Endret 3. februar 2008 av Fatty Lenke til kommentar
Micern Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Forsikring til en A3 blir vel rundt 15-17 000 kan jeg tenke meg, med kasko selvsagt. Er vel bare å sjekke rundt omkring med disse internettkalkulatorne som forsikringsselskapene har, men jeg vil tippe at Gjensidige har den beste prisen. Når det gjelder bensinforbruk tror jeg en 2000 mod A3 ligger på cirka 0,8 - 0,95 liter per mil. Da snakker jeg om de minste motorene (1,6 og 1,8). Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, sjekket litt rundt nå, og klarte å få forsikring med kasko hos gjensidige ned til litt over 12.000, med rabatter fra Delta. Hmmm, kommer på en del pr. måned da. Med lån på 1700 i mnd. i tillegg. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Primera GT?Primeraen er en god del tightere i understellet enn Galanten, men liker godt utseende på Mitsuen. Minst problemer med Primera, har hørt at det er litt på den generasjonen Galant, men er ikke helt sikker. Jeg har kjørt begge(ikke gt dog(har den annet understell)) og havnet selv på galant multilink hjuloppheng foran og bak++ bilde er av hjulopphenget bak og foran er det enda større bremseskive+++ Lenke til kommentar
otis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skjønte ikke helt ditt innlegg der. Men jeg regner med at du mente at det var en fordel med Mistubishi sitt multilink, kontra Primera sin stive bakstilling? OGså mente du vel at Mitsubishi hadde bedre/større bremser enn Primera? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Skjønte ikke helt ditt innlegg der.Men jeg regner med at du mente at det var en fordel med Mistubishi sitt multilink, kontra Primera sin stive bakstilling? OGså mente du vel at Mitsubishi hadde bedre/større bremser enn Primera? Jo forsåvidt og at jeg har kjørt begge før jeg bestemte meg og syntes at galanten satt bedre i svingene, men kjørte ikke gt versjonen av primera mulg den er forskjellig. Uansett primera er kjent for gode kjøreegenskaper og faller ikke så fælt i pris som galant så samme hva man velger. Lenke til kommentar
Stigandr81 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vil annbefale Audi A3 1,6!! Den har 102hk men går veldig godt siden den er liten og lett! Får den i både 3dørs og 5dørs.. Har gode erfaringer med den. Men selfølgelig..de er smak og behag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå