Klix Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter en førstegangsbil da jeg snart fyller 18, problemet er at det er så mye der ute, og jeg aner ikke hva jeg skal velge... Når det kommer til kriterier er jeg ganske åpen, Det jeg vil ha: 5 seter 5 dører Under 150 000 km Sporty/fin Greit med hester Økonomisk Lite problemer Ønskelisten: En litt nyere modell Hengerfeste Ellers er jeg veldig åpen for forslag! Endret 28. januar 2008 av Klix Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Førstegangsbil til 100K?! Din første bil skal kræsjes, bulkes og ødelegges, ikke koste 100K. Lenke til kommentar
Klix Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Vel, blir jo sponset litt av foreldrene, og har egentlig ikke så store planer med å kræsje så mye... Så prisen er vel egentlig ikke et diskusjonstema... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sporty og hengerfeste hørte ikke helt sammen syntes jeg. Hvis det er en spesiell grunn til å hengerfeste på en sporty cab, så burde du i tilfelle kjøpe avtagbart. Men hvis du skal få bruk for det noe særlig på en lett bil, så burde du ha BE siden det er de absolutte vektene som man skal bruke og ikke de aktuelle. Tenke på Audi TT med hengerfeste, he he. Lenke til kommentar
Klix Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Vel, hadde ikke tenkt helt i audi tt banen, har sett litt på lexsus is 200 osv, hvis det hjelper:) Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Audi 80 cab? Jeg vurderer cab selv, men flytter til Bergen til sommeren, så det faller litt vekk og blir halvveis uaktuelt. Gidder ikke sitte i en cab med taket på 100% av tiden. Endret 28. januar 2008 av Insty Lenke til kommentar
otis Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Primera GT? Oppfyller alle dine krav, men kanskje ikke på nyere bil. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det enkleste er å gå inn på finn.no og legge inn de kriteriene du har å rute med. Finner nok bilen du er ute etter der. Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 BMW 520! God bil, kjøreglede og komfort i massevis. Stødig og sikker bil! Lykke til! Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 BMW 520! God bil, kjøreglede og komfort i massevis. Stødig og sikker bil! Lykke til! En 520 er da ikke akkurat veldig sporty. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er vel ikke akuratt mange som har planer om og krasje da, men det skjer nå fordeom. Ville tenkt meg om en gang til. Men det er nå ditt valg. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Førstegangsbil til 100K?! Din første bil skal kræsjes, bulkes og ødelegges, ikke koste 100K. haha.. dagens, så du vil heller bli invalid resten av livet bare for å være kjip? en gammal dritt bil fra 85-92 feks. blir man jo invalid av å kræsje i løpefart. Nei kjøp en skikkelig bil, penger og bil kan man alltids skaffe nytt, men ikke livet til noen. synes ca 100 000 for førstegangs bil er en fin fin sum penger jeg, ikke allverden og tape det for å ha en god og sikker bil. Endret 29. januar 2008 av Dennis87 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hyundai Coupe, kanskje? Litt over budsjettet men. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect....60795;username= Endret 29. januar 2008 av ErikFN Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Førstegangsbil til 100K?! Din første bil skal kræsjes, bulkes og ødelegges, ikke koste 100K. haha.. dagens, så du vil heller bli invalid resten av livet bare for å være kjip? en gammal dritt bil fra 85-92 feks. blir man jo invalid av å kræsje i løpefart. Nei kjøp en skikkelig bil, penger og bil kan man alltids skaffe nytt, men ikke livet til noen. synes ca 100 000 for førstegangs bil er en fin fin sum penger jeg, ikke allverden og tape det for å ha en god og sikker bil. Gå for Volvo. Gamle og skuddsikre biler! Lenke til kommentar
O_K Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sporty og hengerfeste hørte ikke helt sammen syntes jeg. Hvis det er en spesiell grunn til å hengerfeste på en sporty cab, så burde du i tilfelle kjøpe avtagbart. Men hvis du skal få bruk for det noe særlig på en lett bil, så burde du ha BE siden det er de absolutte vektene som man skal bruke og ikke de aktuelle. Tenke på Audi TT med hengerfeste, he he. Skal ikke påstå at bilen min er veldig sporty, men jeg har en Xsara VTR cupe. Den har hengerfeste, det er jo greit nok, men når men setter på en middels kapellhenger ser det midt sagt komisk ut, og det er ikke noen god kjørefølelse. Skal man kjøre mer med henger en hjem fra ikea trenger man en burkbart stor bil med bakhjulstrekk. Har kjørt henger med A6 1.8 og volvo 940. A6'en sliter, og du kjenner at du har noe på slep, 940'en er også småskummel, for man glemmer at man drar et tonn ekstra bak der. Lenke til kommentar
Klix Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hyundai Coupe, kanskje? Litt over budsjettet men. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect....60795;username= Den var ikke dum... Får se om jeg finner en litt billigere en. Noen her som har erfaring med en coupe? Er de driftssikre? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Etter litt kjapp titting på finn.no ser man at Hyundai Coupe ikke har 5 dører eller 5 seter. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Etter litt kjapp titting på finn.no ser man at Hyundai Coupe ikke har 5 dører eller 5 seter. Nettopp. Lenke til kommentar
Klix Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Etter litt kjapp titting på finn.no ser man at Hyundai Coupe ikke har 5 dører eller 5 seter. Ser det nå, men den har ihvertfall 4 seter da Noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Volvo V70 / 850 T5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå