Barry White Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har brenner og brente for harde livet, men plutselig klikket programmet og jeg installerte det på nytt..... Det fungerte ikke og jeg prøvde med nero, men jeg finner bare "image-recorder"... Den finner ikke selve brenneren.... Det er så rart fordi at den fungerer som vanlig cd-rom, men ikke som brenner.... H J E L P cry Lenke til kommentar
Kfinn Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 HJELP MEG MED BRENNEREN! Det er ingen som gidder å svare når du SKRIKER! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Nå vet til neste gang at folk her på forumet får mindre lyst til å hjelpe deg... jeg skulle gjerne hjulpet deg, men skjønner ikke helt problemet.... sorry mac.. nå har du hvertfall lært en lekse... hva med clonecd? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Kanskje så enkelt som at brenneren din ikke er støttet i Nero. Te en titt på Nero sin nettside... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2003 Kan du vennligst redigere bort caps-topicen din og aldri mer poste meldinger med sånne lame topicer, så skal du få hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg