jacoP Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har problemer i guitar pro. Allt ser ut til å funke fint bortsett fra at det ikke kommer lyd når jeg spiller av filene. Er det noen her som vet hvordan jeg kan fikse dette? Evt om jeg har kommet borti noe jeg ikke skulle ha kommet borti? Takker for hjelpen på forhånd. Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Prøv å sette opp SW Synth i lydinnstillinger, fungerer for meg, tror jeg har lest det et sted her på forumet. Vet ikke årsaken til at lyden forsvinner. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) EDIT: fikk det til Endret 29. januar 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 pass på at alle "M" er skrudd av Lenke til kommentar
xersess Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 og eventuelt "S". men fyren testa vell fleire gp filer før han spurte Lenke til kommentar
ohma Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 EDIT: fikk det til Hvordan fikk du det til om jeg tør spørre? Har det samme problemet, men can't figure it out.... Trist. Hvordan "setter man opp SW-synth"? =S Får bare endret Instrument Patch og Latency, jeg Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Gå inn på Volum Control i windows (dobbeltklikk på høytalerikonet på verktøylinjen nederst i høyre hjørne) og sett opp SW-synth Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan poste dette i denne tråden, siden jeg har et liknende problem. Noen ganger så faller MIDI lyden ut, eller blir veldig svekket. Hva kan dette være. Har skrudd på MIDI på datan og alt. Noen som har vært borte i liknende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå