Boomerang Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Europas eneste diktatur er det ikke mange som har besøkt eller vet noe om. Er det i det hele tatt noen her som har avlagt landet et besøk og kan fortelle noe om hvordan det er å reise dit? Frarådes det? Er det utrygt? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Europas eneste diktatur er det ikke mange som har besøkt eller vet noe om. Er det i det hele tatt noen her som har avlagt landet et besøk og kan fortelle noe om hvordan det er å reise dit? Frarådes det? Er det utrygt? Du likar å reise du! Kviterussland, Russland, Cuba, Italia...hadde eg berre hatt pengar Tvilar likevel på at det er noko utrygt å reise til Kviterussland du... Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hehe, driver og finner ut hvor jeg skal reise. Blir nok ikke alle stedene :-) Men tenkte kanskje å fly til Warszawa, reise gjennom Polen og opp til Hviterussland, og deretter ta de tre baltiske landene og fly hjem fra Estland. Blir bare ca 500 kr for flybillettene, og man bor jo billig i disse landene! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg liker ikke å reise til land hvor man kan bli ranet av politiet. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Kan man det i Hviterussland? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Man kan bli det i Øst-Europa, vær forsiktig Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Man kan bli det i Øst-Europa, vær forsiktig Tull deluxe! Det var på 80-talet det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kalvegodt, jeg har vært der fire ganger i de tre siste årene. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kalvegodt, jeg har vært der fire ganger i de tre siste årene. Og du har vorte teken av politiet? Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Huh? Bulgaria er helt fucka ang politi, tre andre land kan jeg ikke uttale meg om ang politi... Men ellers er alle fire landene helt ok Tsjekkia, Russland, Bulgaria og Estland har jeg vært i. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Huh? Bulgaria er helt fucka ang politi, tre andre land kan jeg ikke uttale meg om ang politi... Men ellers er alle fire landene helt ok Tsjekkia, Russland, Bulgaria og Estland har jeg vært i. Javel... Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har du sett hostel har du mitt syn på landet. Digg damer som bedrar :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå