Garanti Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 For dem som ikke har så stort kjennskap til Bauge: . Det er stort sett dette det går i hele veien. Var den videoen tatt fra et ekte debattprogram eller bare et teit komishow? Hadde vært eid om det var ekte Det er ekte. Vel, Bauge har selv innrømmet at en stor del av engasjementet bare var oppspinn vor å tiltrekke seere. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vel, Bauge har selv innrømmet at en stor del av engasjementet bare var oppspinn vor å tiltrekke seere. Oja, sånn sett ja, men det var ekte diskusjoner sendt live (eller knaskje ikke live? ) uten at noen ba han om å være sånn., det var hans måte å få frem meningene sine på. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Hvis ikked DET var et kullkorn så vet ikke jeg!!! Ett av de bedre på lang tid:D Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Hvis ikked DET var et kullkorn så vet ikke jeg!!! Ett av de bedre på lang tid:D tror han mente han bor akkurat på grensen til og få borteboer stipend, eller noe sånt quote Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Jeg har et kort som skal gi meg 50% rabatt, men det gjelder ikke, fordi jeg ikke kjører langt nok.. PISSPREIK!! Neida. Han skriver om busskort med rabatt Han bor mindre en 3 mil fra hjemmet.Han skriver ikke noe om hvor langt unna den Vidregående skolen er. Endret 1. april 2008 av Nautica Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) var dette tatt ut i fra krig og fred og politikk og sånn-boken? Endret 2. april 2008 av xersess Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 var dette tatt ut i fra krig og fred og politikk og sånn-boken? Neida det var en bruker som blåste ut litt fustrasjon,se første innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå