Herr Brun Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Norge er et av verdens største drittland!De sender en hel haug av penger til irak eller så, og pengene FORSVINNER!!! Mend e fortsetter å sende. Hvor kommer pengene fra? DET ER VÅRE PENGER! Skatten! Hva annet gjør de? Joda, setter opp prisen på drivstoff, og busspriser og rabber gjelder ikke før du kjører så å så langt.. Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Jeg har et kort som skal gi meg 50% rabatt, men det gjelder ikke, fordi jeg ikke kjører langt nok.. PISSPREIK!! Bondevik kan henge seg! Også snakker de om utgifter g sann for at vi skal fyre i peisen hjemme for å få varme.. HVA OM VI IKKE HAR RÅD? Skal vi fryse i hjel? VI-BOR-I-POKKERS-NORGE! Også kommer "den store miljøkrisen". PISSPREIK. for litt over 400 år siden var det akkurat sann som nå. Også er det litt merklig da, for kurvene de viser, viser ikke så veldig langt tilbake, så man ser ikke det i en helhet.. Er det ikke litt rart? Blir ikke mer dritt en Norge.. Derfor skal jeg UT etter VGS Hele innlegget er ganske morsomt, men "bondevik kan henge seg" var best Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ha-hah. . ! Ler meg ihjel av Bauge! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 "Derfor skal jeg UT etter VGS!" Trodde vi lærte ting på skolen? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 For dem som ikke har så stort kjennskap til Bauge: . Det er stort sett dette det går i hele veien. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Haha! Han var jo smart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Skjønte ikke det, er ikke der man bor "hjemme"? Endret 29. januar 2008 av Slettet-q5ES5fDk Lenke til kommentar
kronestykket Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Hvis ikked DET var et kullkorn så vet ikke jeg!!! Ett av de bedre på lang tid:D Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Hvis ikked DET var et kullkorn så vet ikke jeg!!! Ett av de bedre på lang tid:D Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 For dem som ikke har så stort kjennskap til Bauge: . Det er stort sett dette det går i hele veien. *LER HØYT* Hvorfor har jeg aldri hørt om han?! Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hahaha! Dere har rett, han "høres" ut som Bauge! :!: Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ah,Bauge Ultimate debantant. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hahhahaha Bauge er kongen! Noe annet som er mrosomt er folk som klager over prisene i Norge osv. Lykke til i utlandet, se om du har råd til like mye der som det man har her hjemme! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hahhahaha Bauge er kongen! Noe annet som er mrosomt er folk som klager over prisene i Norge osv. Lykke til i utlandet, se om du har råd til like mye der som det man har her hjemme! Hvis man drar på ferie med sin norske lønnskonto dit har man i alle fall det, men tenker du på å jobbe i utlandet? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Å bo i de fleste andre land. Føle litt på velferden og den generelle lønna.. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Vi kunne hatt det enda bedre viss pengene hadde blitt fordelt skikkelig. Lenke til kommentar
alright Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Til og med folka i Afrika kunne hatt det bra om pengene ble fordelt skikkelig... MYE naturressurser som går til de rikeste der. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Hvis ikked DET var et kullkorn så vet ikke jeg!!! Ett av de bedre på lang tid:D Jeg går på vgs, og bor under 3 mil hjemmenfra. Hvis ikked DET var et kullkorn så vet ikke jeg!!! Ett av de bedre på lang tid:D tror han mente han bor akkurat på grensen til og få borteboer stipend, eller noe sånt:) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 For dem som ikke har så stort kjennskap til Bauge: . Det er stort sett dette det går i hele veien. Var den videoen tatt fra et ekte debattprogram eller bare et teit komishow? Hadde vært eid om det var ekte Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 For dem som ikke har så stort kjennskap til Bauge: . Det er stort sett dette det går i hele veien. Var den videoen tatt fra et ekte debattprogram eller bare et teit komishow? Hadde vært eid om det var ekte Det er ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå