Devil123 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Er det mye slit og bytte bakhjulet på en derbi xrace selv?? Endret 28. januar 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ehh he, hmm det kommer vell ann på hvor lat man er?.. Vi mennesker opplever jo allting forskjellig Jeg er feks ikke lat, men syns likevell det er bedre å sette der bort, da jeg har penger til det.. Noen syns det er helt greit å gjøre det selv pga det er gøy å gjøre det selv, til tross for at de har flust med penger.. Har du ikke gjort det før (tydeligvis), så sett i gang! Du lærer noe nytt, og etter dette vet du om det er et slit eller ikke !! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nei,det er ikke så mye slit. Jeg er totalt evneveik når det gjelder skruing,men klarte det selv. Ingen problem å huske hva som skal på hvor Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis du har kjøpt nytt dekk på et "dekkverksted" er det vanlig at de bytter det gratis for deg.. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er ikke noe stess å bytte. Ha med en kompis! Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har aldri satt bort noe jeg eier til reperasjon\ bytting av deler. Og som oftest er det bare og huske hvor de forskjellige delene skal være. Hvis du er dårlig til og huske slikt, bruk kamera! ta masse bilder av demonteringa! Men har du en kompis som kan skru er det nok lurt og ha han på besøk Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Sånn skal det være: Takk!! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 du skal da ikke av med felgen, kun dekket forstod jeg? http://www.bike.no/forum/thread.php?t=5553 tråd om dekk Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Han må jo av med felgen for å få av dekket. Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Tenk på det som god trenning:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå