NeverMind Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei. Har problemer med hardisken jeg også. Har en 40 gb IBM. Jeg finner hardisken i bios (før det klikka helt tok det 4-5 min før jeg fant den i bios) men rett etterpå kommer det beskjed om at den ikke kan leses. Herfra kommer jeg ingen vei. Er hardisken min ødelagd? Eller er det master/slave innstillingene som er feil? (var etter jeg hadde hardisken i en annen sin maskin jeg fikk problemer) mvh nevermind.. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 siden du "finner" den så er nok master slave korrekt. ta ut alle andre ide enheter og se om du finner den, og deretter kanskje du får formatert den, prøv på IDE1 og 2, eller sleng den i hode på den som lånte den Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tror du har en defekt harddisk dessverre, men prøv å formater og installer noe på den. Ikke gi deg enda :wink: Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei Jeg hadde en gang en 9,1GB WD disk som bare kunne kjøre med slaveinstilling selv om den var ensom inne i mitt kabinett... :o Dette var eneste måten å få den til å funke! Men det var ingen annen feil med den,,har den enda som backup-disk. Så bare prøv forskjellige ting før du kaster den :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå