Gå til innhold

Snedige ting jeg lurer på om ''Mennesket''


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg Fikk høre i dag noe om dette: Mennesket's Overlevelse's Innstinkt For eksempel.

 

Så det begynner med at Når du er redd så pumper det mer blod fra hjertet. da blir du litt raskere.

 

Men når det er liksom en løve bak deg eller noe Skumlere så vist du blir så redd til du rett før du dør da (''Ser døden i det hvite øyet'') så Pumper det Tre ganger så mye Blod og da er du i stand til å Løpe Tre Ganger så mye fortere enn du kan, men det var ikke så veldi lenge.

 

Det er det eneste jeg vet om og syntes det hørtes veldig Interresant ut og har lyst og vite mer om slike ting. Vet du noe mer om dette? Eller noe Lignende? Liker godt å høre om slike ting :)

Endret av Markus84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble tatt for fyllekjøring. Følte meg helt klinkende ederu noe legen også bekreftet med sine tester. Blodprøvene viste dog noe helt annet. 2.48 eller hva det var.

 

Rart det der... var drita full helt til politiet kom. Da ble jeg helt ederu med en gang! Du får et sjokk som gjør deg rimelig klar i toppen.. Jeg var helt 100% oppe og gikk. Jeg ble overbevisst av mine egne falske forklaringer og trodde tilslutt at jeg var helt ederu. Forvirrende situasjon, men jeg holdt meg på matta hele tiden. Når jeg kom hjem kjente jeg hodepinen kom dunkende med en gang og jeg ble tørr i kjeften.

 

Om det har noe med innstinkt og gjør veit jeg da ikke... Kanskje greit og ha hvis du blir overfalt av bjørn når du er på fleinsopp beite inni skauen?

Endret av Mekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...