reppysølv Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Skal prøve å forbrenne bort fett. Skal trene i tilleg. Måltid 1: Proteinshake, 1 knekkebrød Måltid 2: 2 knekkebrød, 1 frukt Måltid 3: En halv proteinshake, salat Måltid 4: (Ikke jeg som bestemmer middag men skal prøve å spise mindre viss vi har burgere og sånnt.. heller mer salat) Måltid 5: 1 egg, 1 frukt Måltid 6: En halv proteinshake Ser dette greit ut? Endret 28. januar 2008 av Repuls3d Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Skal prøve å forbrenne bort fett. Skal trene i tilleg. Måltid 1: Proteinshake, 1 knekkebrød Måltid 2: 2 knekkebrød, 1 frukt Måltid 3: En halv proteinshake, salat Måltid 4: (Ikke jeg som bestemmer middag men skal prøve å spise mindre viss vi har burgere og sånnt.. heller mer salat) Måltid 5: 1 egg, 1 frukt Måltid 6: En halv proteinshake Ser dette greit ut? So lenge du et sunn mat, treng du vel ikkje å tenkje so mykje på mengda du et Kan ikkje ete for lite mat heller då! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det ser helt jævlig ut. 1. Det er alt for lite. 2. Du må få i deg mer næring gjennom vanlig mat. Les om kosthold. Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 du drikker alt for mye proteinshake. en om dagen er nok. spis vanlig mat. bare tenk litt mengde og hva du spiser. 0 godteri og 0 brus. tren kardio etter hver styrke økt! Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Skal prøve å forbrenne bort fett. Skal trene i tilleg. Måltid 1: Proteinshake, 1 knekkebrød Måltid 2: 2 knekkebrød, 1 frukt Måltid 3: En halv proteinshake, salat Måltid 4: (Ikke jeg som bestemmer middag men skal prøve å spise mindre viss vi har burgere og sånnt.. heller mer salat) Måltid 5: 1 egg, 1 frukt Måltid 6: En halv proteinshake Ser dette greit ut? Nr.1 Spis MAT Nr.2 Du må spise mengder med mat som tilsvarer din kropp og aktivitetsnivå. Skal du ned i fett, så spiser du litt mindre og går litt mer. Uten at jeg vet hvor mye du veier eller hvor høy du er, kan jeg si her og nå at du spiser forlite.(hvis du følger det du satt opp slavisk). Nr.3 Når du har et bra basiskosthold, supplementerer du med det du har får lite av. Nr.4 Du MÅ ha fett, for å forbrenne fett. Minimum 0.5 gram pr kilo kroppsvekt. Endret 27. februar 2008 av kengdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå