trøls Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (og 25 cm betong?) Ikke i nærheten. Min fotografiske hukommelse sier én til to centimeter. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg savner noen bilder i denna tråden så jeg tok saken i egene hender. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 417 med hva slags optikk? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nei det er 416, bare se på magasinet. Opptikken er vel nattoptikk, rødpunkt og en 2 eller 3X. Lenke til kommentar
Oran Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 idiotisk spør du meg. De sier ag-3'en er inhuman på grunn av kraften. Jeg sier det er bedre at personen dør med en gang, isteden for at personen blir truffet og lide av et mindre kraftig våpen og blø ihjel. . Lenke til kommentar
40mm Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 idiotisk spør du meg. De sier ag-3'en er inhuman på grunn av kraften. Jeg sier det er bedre at personen dør med en gang, isteden for at personen blir truffet og lide av et mindre kraftig våpen og blø ihjel. . Hvem sier at AG'en er inhuman ? Lenke til kommentar
Burnham Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 idiotisk spør du meg. De sier ag-3'en er inhuman på grunn av kraften. Jeg sier det er bedre at personen dør med en gang, isteden for at personen blir truffet og lide av et mindre kraftig våpen og blø ihjel. . Hvem sier at AG'en er inhuman ? Sikkert de samme som sier at MØRen ikke skal brukes på mennesker... Hvorfor ikke? Skal du bare drepe de litt? Lenke til kommentar
Oran Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 My 2cents: Det sies at de vil få det som en verdens regel, altså en del av Geneve kommisjonen. De som bestemmer er vel FN, virksomheter som omhandler menneskes rettigheter osv. Alt jeg vet er at jeg nå mister våpenet jeg har brukt lenge for å mestre og som jeg liker meget godt, på grunn av en idiotisk tanke. Er min mening. Si heller at våpenet er lettere å bevege med, veier ikke like mye som ag'en, er fin og liten. En offiser sa at den vil funke bra i felten, for om du treffer en fi vil han ikke dø momentant, men heller lide, han vil derfor trenge hjelp av 1 eller flere fi, på denne måten vil ilden minske. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Både jeg og troppen min har hatt ganske store problemer med HKen siden temperaturen krøp under 0 grader.Ladearmer som fryser fast, is i kammeret, våpen som står på enkeltskudd, men som skyter flerskudd. Skulle ikke børsa ha samme pålitelighet som AK'en? Lenke til kommentar
Burnham Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Både jeg og troppen min har hatt ganske store problemer med HKen siden temperaturen krøp under 0 grader.Ladearmer som fryser fast, is i kammeret, våpen som står på enkeltskudd, men som skyter flerskudd. Skulle ikke børsa ha samme pålitelighet som AK'en? Det er i såfall en ganske grov myte. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Artig med folk som ikke tør å stå modell med det nye leketøyet=) Anyways, er ikke det viktigste spørsmålet her: hvordan er det å pusse denne greia? Er jo det viktigste. g3n sucks med vattpinner og wotnot, mens ryktene vil ha det til at ak er best med lett tilgjengelige overflater. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg elsker den nye HK'en min. Rødpunkt, splitter ny, links(nesten, magasinfaen)vennlig, og kul å se på. Vennlig hilsen V&S Rygge. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vakt og sækring Lenke til kommentar
trøls Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Artig med folk som ikke tør å stå modell med det nye leketøyet=)Anyways, er ikke det viktigste spørsmålet her: hvordan er det å pusse denne greia? Veldig behagelig. En del kriker og kroker på våpenet, men det er ikke så farlig når det ikke blir møkkete. Kruttslammet samler seg stort sett i pipe/kammer og på den lille dingsen som tar imot trykket i drivmekanismen. På selve sluttstykket er den eneste møkka rester av de blågrønne greiene som er mellom perla og hylsa på patronene. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lurer bare men noen som har indikasjoner på at de på grensa vil få den har egentlig sendt pilot interesse men er ikke sikker på om jeg kommer inn vi får se. Men da er jeg ganske sikker på at jeg blir sendt til GSV siden jeg ytret et sterkt ønske om det. Men er jo egentlig det samme AG'en er en god gammel traver med en god del futt. Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Synes det ville vært rart om ikke gsv fikk den snart - det er mange år siden man sluttet å fokusere på invasjonstrusselen og det har lenge vært snakk om å utstyre soldatene med lettere våpen som er mer egnet for caser med illegale innvandrere. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nettopp vært på skyteuke med HK'en min. Jeg fikk utrolig mye klikk og dobbelmating. En gang fikk jeg 4 dobbelmatinger med samme magasin. Viste seg at magasinet var litt bulket helt oppå toppen. 40mm var utrolig gøy å skyte med! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hører mange slike tilbakemeldinger. Er dette brukerfeil, mandagsvåpen eller er ikke våpenet på langt nær så bra som alle skulle ha det til i starten? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skjedde bare med det ene magasinet mitt tror jeg. Kan være fordi jeg kanskje har slått i magasinet etter at jeg har satt det i, som jeg gjorde med AG'en og MP5'en.. Hendte også at ladearmen satt seg fast engang. Var bare å rive skikkelig til, men det turde jeg ikke gjøre siden ladearmen ser ut som ett leketøy.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Mange som tar dårlige ladegrep med denne ladearmen da. Enten ufullstendige, eller bare drar skjevt så de sliter våpenet grusomt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå