Gå til innhold

HK416, og når den kommer og hvem som får den.


40mm

Anbefalte innlegg

Det har noe å si. Ladearm på siden er bedre, enkelt og greit. Dessuten virker ladearmen på 416 å være av veldig dårlig kvalitet. Ser ut som den kan knekke bare av å se stygt på den.

Panser får forøvrig nærmest garantert 416 i rekrutten.

 

Den eneste ulempen jeg kan se med at ladearmen på 416 er der den er at man ikke kan kjøpe seg en fancy kolbe hvor man han justere høyde. Type sånn som er på H&K PSG1.

 

Hvis man er vandt med ag3 eller andre våpen som har ladearmen et annet sted så er det nok litt ekkelt i starten, men en del drilling så er det nok ikke noe problem å ta ladegrep med 416.

Endret av MemorY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du der oppe nå? Kult. Broren min klaga over at de hadde måtte gå manngard etter deler som var forsvunnet et par ganger.

 

Hvis du møter på en som heter Christian M. S. og som kaller HK416'en sin for Røde Sonja så får du hilse. :p (det er broren min)

 

Edit:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Sånn for the record, "han ene" det er meg. It sucks. Dog har jeg ikke TSet hele våpenet enda, vi får vente å se hva som skjer. Er jeg riktig uheldig så må jeg betale de nærmere 30'000 hele våpensatsen koster.

 

Hva er det du egentlig har mista da?

 

Er du der oppe nå? Kult. Broren min klaga over at de hadde måtte gå manngard etter deler som var forsvunnet et par ganger.

 

Been there done that. Og det suger balle. Spess når den personene som mista tingen ikke veit når eller hvor han mista den sånn at man må leite alle de stedene han var over 13 timer.

Lenke til kommentar

Veldig urutinert av deg detta her. Anbefaler deg å fjerne navn og hvertfall bilde av broren din! Har han sagt ok til at den type info ligger ute på en åpen diskusjonsside. Tror ikke han syns det er så kult, og jeg hadde hvertfall ikke satt pris på å ha mitt fulle navn og bilde ute på disse sidene!

Endret av thomsi1607
Lenke til kommentar
Veldig urutinert av deg detta her. Anbefaler deg å fjerne navn og hvertfall bilde av broren din! Har han sagt ok til at den type info ligger ute på en åpen diskusjonsside. Tror ikke han syns det er så kult, og jeg hadde hvertfall ikke satt pris på å ha mitt fulle navn og bilde ute på disse sidene!

Ja jeg er ikke så rutinert av meg på sånne forsvarsting. :p

 

Edita nå. Så hvis du bare fjerner det du wuota så er nok alles in Ordnung

Lenke til kommentar
Veldig urutinert av deg detta her. Anbefaler deg å fjerne navn og hvertfall bilde av broren din! Har han sagt ok til at den type info ligger ute på en åpen diskusjonsside. Tror ikke han syns det er så kult, og jeg hadde hvertfall ikke satt pris på å ha mitt fulle navn og bilde ute på disse sidene!

Ja jeg er ikke så rutinert av meg på sånne forsvarsting. :p

 

Edita nå. Så hvis du bare fjerner det du wuota så er nok alles in Ordnung

Done.. helt i orden :)

Lenke til kommentar
Er du der oppe nå? Kult. Broren min klaga over at de hadde måtte gå manngard etter deler som var forsvunnet et par ganger.

 

Hvis du møter på en som heter Christian M. S. og som kaller HK416'en sin for Røde Sonja så får du hilse. :p (det er broren min)

 

Edit:

 

Jasså, så det er du som er broren til den lille fyren med rødt skjegg som bor på rommet mitt? :p

Lenke til kommentar
Er du der oppe nå? Kult. Broren min klaga over at de hadde måtte gå manngard etter deler som var forsvunnet et par ganger.

 

Hvis du møter på en som heter Christian M. S. og som kaller HK416'en sin for Røde Sonja så får du hilse. :p (det er broren min)

 

Edit:

 

Jasså, så det er du som er broren til den lille fyren med rødt skjegg som bor på rommet mitt? :p

If you wanna be my lover :w00t: *nynne*

Lenke til kommentar

Var i alle fall i kav i rekrutten... Nå er jeg en av de mange heldige som ikke har fått tildelt stilling.

Vi puttet like gjerne baksiktene i pistolgrepet på "fulltid". Jeg mener det er en dårlig idé (hva gjør du om aimpointen klikker, det tar jo iallfall et minutt å få ut baksiktet, mer om du ikke har tang), men befalet bestemmer.

Lenke til kommentar

Mest sannsynlig kommer jeg nå til å miste både baksikte, tennstempel og fjær selv, men jeg må bare spørre: Hvordan i alle dager er det mulig å miste baksiktet eller tennstempelfjæren? :hmm:

 

Vi puttet like gjerne baksiktene i pistolgrepet på "fulltid". Jeg mener det er en dårlig idé (hva gjør du om aimpointen klikker, det tar jo iallfall et minutt å få ut baksiktet, mer om du ikke har tang), men befalet bestemmer.

Dette er jo latterlig, da kan man jo like så gjerne legge det igjen på rom omtrent..

Lenke til kommentar

Det baksiktet er helt merkelig. I det ene øyeblikket så sitter det som støpt fast i våpenet, og i det andre øyeblikket så er det borte. Opplevde det selv en dag, men fant det heldigvis igjen fort sånn at vi slapp en to-timers manngarde.. Når det kommer til tennstempelfjæra så er vel det magiske ordet "adsam". ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...