MMEEGG Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg synest du skulle se på andre sider og få noen ideer der og lage en helt ny side. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er litt bizzy, men søk etter "HTML tutorials", eller skriv søket på Norsk. f.eks. www.hotwired.com/webmonkey - er en veldig bra "skole" www.bignosebird.com er også bra www.htmlgoodies.com - jepp, liker dem Det finnes utallige kilder på nettet hvor du lærer alt fra de enkleste til det mest avanserte når det gjelder å lage hjemmesider, les i vei og lykke til! Alle må starte et sted Lenke til kommentar
umy Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 som så mange andre her sier, joa du må starte ett sted. men det de fleste vil frem til er at du kansje er litt optimistisk. før du noengang tenker på å lage en slik side, for det er vurderinger av spill, gjort av andre du vil frem til, så bør du lage din egen hjemmeside med litt forskjellig dilldall. skift design ofte, og du.. ikke bruk frontpage oki? du vil da lære deg mye mer om det å lage en bra side. så kom tilbake om et par år, når du virkelig mekker bra sider, og prøv igjen. Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hva skal dette bety? I denne uken prøver jeg ut xbox å lan. det vi har prøvd nå gikk ikke så bra.men vi prøver fordet...(Vi klarte ikke dette....) Er det slik at du har PRØVD og ikke klarte det, eller er det slik at du skal PRØVE og ikke KLARER det. Skal det være en nyhet?,,, eller bare info? (Det er ikke meningen at denne mld skal virke /sur) Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 5 år til så er denne personen i dobbelt så kreativt arbeid som de fleste andre på dette forumet. I have spoken. Du minner meg om Albus Humlesnurr fra Harry Potter...gir alle en sjanse. Det er bra! Du styrker selvtilien..har selv opplevd det samme. Skjønt kanskje ikke så sterke tilbakemeldinger fra de andre forummedlemmene som vår venn her, xychl fikk. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 DU sepo , jeg skrev det ikke på nyheter. og det er ikke no nyheter. takk for all hjelpen jeg fikser på siden min akurat nå. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 5 år til så er denne personen i dobbelt så kreativt arbeid som de fleste andre på dette forumet. I have spoken. Jeg er høgskoleingeniør om ca 4. mnd så dette gjelder i hvertfall ikke meg! Dog noe døvt arbeidsmarked, men da er det bare å fortsette til siv.ing/master. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg er høgskoleingeniør om ca 4. mnd så dette gjelder i hvertfall ikke meg! Dog noe døvt arbeidsmarked, men da er det bare å fortsette til siv.ing/master. Så alle høgskoleingeniører er kreative? Uansett, poenget mitt var at folk som i det hele tatt tar seg bryet med å gjøre noe, selv i tidlig alder, er som oftest dem som ender opp med å jobbe med kreative ting når de blir eldre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 ok. takk for klagene.veit det at det er mange feil. men kan dere si ifra om feila så jeg ka fikse på dem.( si hvilen feil ) Du bær ihvertfall skrive skrivefeil riktig (på forsida står det "ja jeg vet det er mange skrive feil"), feildelte ord er veldig slitsomt og tungvint å lese, og veldig lett å unngå. (en "ting" er ett ord, alltid). AtW Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 http://www.newdeal.no Alt sett i betraktning så er ikke siden såååå kjempeille med tanke på at et firma kan ha det her... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 http://www.newdeal.no Alt sett i betraktning så er ikke siden såååå kjempeille med tanke på at et firma kan ha det her... "Lille Ole, kan ikke du mekke en sånn derre nettside for selskapet mitt?" "Jada pappa, den er grei!" New Deal, er ikke det det reklameselskapet? Latterlig nettside... Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Utrolig dårlig eventyr ( I mean that in a good way) *Humrer*.... Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 når kommer Urneal ut? Lenke til kommentar
MMEEGG Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 OK, "tøffinger". Se og vurder siden nå, og se om dere vil hjelpe oss med å skrive om spilla dine. . Og hvis du gjør det, så får du en link til siden din på artikkelen dere har skrevet. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 <klippe> Unreal tournement 2003 er et ganske bra spill. Grafikken er bra og gamplayen ikke så bra. Spillet er en nyere verson av Unreal 2. På dette spille er du med i en tunering, der du skal ta deafmatch, capture the flag og masse mer. Spennende spill, kan også spilles på internett. Jeg gir spillet 6/10 poeng. </klippe> Spillet er en nyere versjon av unreal2? Ok, personlig så fikk jeg UT2003 ganske lenge før Unreal2... menmen kanskje butikken jeg handler i som tryller. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Siden har fått nytt design nå. Ganske kult. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Fatter ikke at det går an! Dere som klager kan ikke være på dems alder. Vet dere hvor mye skriveferighetene forbedrer seg fra man er 12 til man er f.eks. 20? Alle må begynne et sted! Jeg har selv skrevet HTML og programmert siden jeg var 10, og du aner ikke hvor mye dårligere mine sider var enn denne siden (jeg var yngre da :o ). Jeg lagde en liten nyhetsside for ungdom (følte meg som en ungdom) som jeg prøvde å få en fyr med ei stor side til å publisere både link og annonse fordi jeg syntes den var så bra. Som flere har sagt: Holder disse gutta på i et par år til, vil de ta igjen de slappe leserne på 16 - 30, som bare sitter å klager. Skal man bli flink, må man slite for det, og jeg skal vedde på at om disse gutta gjør en god innsats, vil både sida kunne konkurrere med gamer.no! Er selv 13, og jeg får halvveis laterkrampe når jeg ser tilbake på sidene, mailene og postene jeg skrev da jeg var yngre. Dere var ikke bedre selv når dere var små, så slutt og klag! Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg tror nok at når du får litt mer erfaring og et par-tre år til på skolebenken vil jeg nok tro at både rettskrivingen og innhold/formuleringer komme av seg selv (jeg er selv 19 og er heller ikke hetl ajour med rettskrivingen), men per i dag er det alt for mange gramatikalske feil å spore opp. Innholdet og formuleringen av setningene er vel heller ikke av det beste, men det kommer etter hvert som du får mer erfaring. Det er i alle fall hyggelig at du viser en slik glød for det du driver med. Når det gjelder layouten og designet på siden din (deres?) synes jeg at den er helt grei, synes faktisk den er fin. Jeg regner med at du kanskje har lagd den selv og ikke har en proff til å gjøre jobben for deg, og tatt i betraktning at du er rundt 13 år er det jo meget bra. Akkurat som jeg nevnte over kommer jo designet med erfaringene du opparbeider deg. Jeg synes heller ikke det er noe galt i at du bruker Times New Roman til brødteksten din. Times New Roman er veldig mye brukt og er lett å lese, er vel ikke uten grunn at den er satt opp som standard tekst i de fleste tekstbehandlerene. Arial derimot bør helst brukes i overskrifter og lignende. Det du kanskje bør tenke litt på er om du skal bruke noen flere bilder i tekstene dine, det spriter dem opp og gjør det mer spennende å lese. Personlig synes jeg også at du bør forandre font og str. på rammen du har til venstre. En ting derimot som slo meg da jeg leste anmeldelsene dine er at jeg ikke føler jeg har helt tiltro til det du skriver. Har du prøvd spillene du anmelder eller har du bare tatt dine konklusjoner basert på bilder, hva andre har sagt og eventuelle tester du har lest? En ting som er veldig viktig når du skal drive en slik side er nemlig troverdighet og seriøsitet. Ikke alt du leser på nettet er like sant. Derfor bør du alltid være på vakt når du søker etter informasjon og gjerne krysssjekke stoffet med andre kilder. Seriøse sider slik som www.gamer.no, no www.gamereactor.no og www.games.no er sider folk har tiltro til, siden de bærer et seriøst og profft preg og har vært på nettet en stund. Selvsagt kan ingen klandre deg for å være subjektiv, men om du vil at vi lesere skal finne nytteverdi i arbeidet du legger ned, bør du legge ned litt mer arbeid i det og prøve å se det fra et mer objektivt ståsted. Vær i alle fall nøye med å presisere at det er dine synspunkter, altså sett fra et subjektivt ståsted. Viktigst av alt er dog troverdighet. Lenke til kommentar
MMEEGG Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Det er egentelig jeg som har laget designet til Xcshl og rettet på alle feilene hans. Meg og Xcshl skal lage denne siden sammen. Det er jeg som har ansvar for litt om spill, designet, feilene til Xcshl :wink: og Xcshl har annsvar for å lage lydklipp, litt om spill og resten om innhold på siden. Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 http://www.newdeal.no Alt sett i betraktning så er ikke siden såååå kjempeille med tanke på at et firma kan ha det her... Lol, Dette er et pr stunt, dvs. sidene er laget med slik med vilje . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå