xcshl Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hallo folkens, jeg holder på å lagen en internettside. så lurte jeg på om nen kunne finne noen nyheter om filmer og spill til alle konsoller og data. også lurte jeg på om dere kunne skrive om noen av spilla som dere har, og sende dem til meg på e-mail: [email protected] internett siden er : home.no.net/badxcshl Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 det er ikke no spøk Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 xcshl: Skjerp bruken av overskrift! Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Skal vurdere det, hvis du mekker en side som man kan se på uten å grine... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 eh..... hvis du vil ha en "Nyhetsside" så bør du vurdere et nytt design. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hæ? Mener du det her seriøst? Hvor gammel er du egentlig? "command & coquer general er et bra spill der du skall værer krigs generaler i usa , kina eller gla ( som jeg ikke vet hva er )" Jeg ser 7 grammatiske feil, bare i denne ene setningen Lenke til kommentar
Smart-Azz Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 vel altså jeg kunne gått sendt deg et sånt eventyr (med lyd) likte det dere de 3 slangene bruse Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ikke vær så hard mot han da folkens.. han går på trinnet mitt (8.). Men jeg tror at du burde gi opp det der, "xcshl". Hehe.. Lenke til kommentar
MMEEGG Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg kunne lage et nytt design til deg xcshl. I htm selfølgelig. På noen visse betingelser. Msg meg. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Haha, den ser jo ut som min jo Den bigbrother javagreia var jo drit tøff da, den må jeg stjele Snart så vil du se hvor herpa den ser ut, og fikse den bedre. Det skjedde med meg, nå ser den "ok minus" ut. Man må jo begynne et sted må man ikke? Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 ok. takk for klagene. veit det at det er mange feil. men kan dere si ifra om feila så jeg ka fikse på dem.( si hvilen feil ) Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 send meg masse nytt om tin historeie på lkyd ogsån jeg vil bare gjøre siden min morsom. lag lyder send til meg. lag design og send til meg. som starfish sa jeg går i 8. please hjelp meg. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 tror du kan starte med å fikse litt på sia. Den ser jo ikke ut! Noe av det grelleste jeg har sett på lenge... tegn en skisse av hvordan siden din skal være på et papir å prøv å lag den. seriøst... du burde fikse siden før du fyller den med greier, hvis ikke så er det ingen som gidder å bruke siden din.. ikke vondt ment, bare en oppfordring. :wink: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hallo folkens, jeg holder på å lagen en internettside.så lurte jeg på om nen kunne finne noen nyheter om filmer og spill til alle konsoller og data. også lurte jeg på om dere kunne skrive om noen av spilla som dere har, og sende dem til meg på e-mail: [email protected] internett siden er : home.no.net/badxcshl Sorry at jeg sier det, men den websiten din er skrekkelig dårlig satt opp Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 5 år til så er denne personen i dobbelt så kreativt arbeid som de fleste andre på dette forumet. I have spoken. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvorfor vil du ha oss til å skrive på din hjemmeside? Du kan vel gjøre det selv, slik at det forblir din hjemmeside. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 5 år til så er denne personen i dobbelt så kreativt arbeid som de fleste andre på dette forumet. I have spoken. Er ganske enig der, må jo begynne et sted :smile: Lenke til kommentar
Defender Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 :o Hva skjer med verden? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det aller første du bør gjøre er å skifte fonten til noe annet (Arial, Tahoma el.l.). Times New Roman passer veldig sjeldent til noe som helst annet enn i bøker. Bestem deg for ett design, og HOLD DEG TIL DET! Tenk deg hvordan gamer.no ville sett ut hvis hver html hadde forskjellig font, bakgrunn, fontfarge, osv. Ikke bra! Lag en liten og enkel navigasjonsbar, gjerne i sin egen frame. Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om, søk på google.com. Bytt bakgrunnsfarge! Gjerne til et enkelt mønster sånn som på gamer.no, eller ett med striper i to farger (dette gjør du ved å lage mønsteret i et billedprogram og sett det som bakgrunnsmotiv). Husk at siden skal være behagelig og lett å lese, dvs. ingen forstyrrende farger. Fjern ALLE billedfiler, som den smileyen du har. Når du er nogenlunde ferdig med sia kan du avgjøre om det vil se bra ut med en billedfil. Husk - siden din skal være lett å lese, pen, uten noe "fancy" dilldall. Lag en slik side først, og se deretter om du vil gå videre med designet. Lykke til! Edit: og skaff deg en ordbok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå