Zic0 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hei Jeg kjøpte meg singstar fra England og fikk da den vanlige cden med bare engelske låter. Jeg ville gjerne ha noen norske, og ellers noen sanger jeg selv ønsket men fant bare kjedelige sanger på singstore. Ingen av dem var heller norske. Er det noe jeg kan gjøre i innstillingene for å frem for eksempel norske sanger? Endret 28. januar 2008 av Zic0 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du kan ikke få fram flere sanger enn de som er i SingStore uten å kjøpe nytt spill Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Så da må jeg kjøpe norsk/engelsk verisjonen av spillet og så få tilgang til nye sanger på singstore? Endret 28. januar 2008 av Zic0 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei Det er ingen Norske sanger på SingStore. For å få Norske sanger må du kjøpe det Norske versonen Lenke til kommentar
Solow Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er det norske sanger med engelske eller norske tekster eller begge deler på den norske versjonen? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det er Norske sanger med norsk tekst og Engelske med Engelsk tekst Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Håper dette kan hjelpe: http://www.singstargame.com/nb-no/Bla-gjennom-sanger/ ps.. om det er noen her med singstar (og gjerne med psEyE) vil legge seg til i vennelista mi så er gamertag'en min n00bie1971... (bare tips meg om at du er ifra gamer forumet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå