Unreal Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Heisann. Jeg er på utkikk etter et kabinett til min kommende filserver, og jeg fann noen interessant hos Cooler Master. Problemet er bare at jeg ikke greier å se eller lese meg fram til noen forskjell på følgende to modeller: - CM Stacker STC-T01 - CM Stacker RC-810 Noen som vet? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har selv ett CM Stacker STC-T01 og er ganske fornøyd med det god plass. Er ikke så voldsomt store forskjeller tror jeg, her er de jeg fant: CM Stacker RC-810 *Veier 10kg *Compatible with Micro-ATX, ATX, E-ATX 12"x13", W-ATX CM Stacker STC-T01 *Veier 14.7kg *Maximum upgradeability;Compatible with E-ATX, ATX, m-ATX, BTX, m-BTX Altså hovedforskjellene er vekt å støtte for BTX å W-ATX hovedkort. Lenke til kommentar
skol Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, den største forskjellen er at i STC-T01 så kan du ha strømforsyningen i toppen eller i bunnen av kabinettet. I RC-810 så er det kun mulig å ha strømforsyningen i bunnen av kabinettet. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, den største forskjellen er at i STC-T01 så kan du ha strømforsyningen i toppen eller i bunnen av kabinettet. I RC-810 så er det kun mulig å ha strømforsyningen i bunnen av kabinettet. Man kan også ha 2stk samtidig i STC-T01, det følger med kabel for å kople de sammen. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Her bør du virkelig prøve å få tak i STC-T01, om du putter strømforsyningen oppe så har du plass til en drevramme til nede bak... Du bør også gå for en rimelig solid strømforsyning, Corsair HX620W eller TX750W holder til ca. 20 disker og ikke altfor strømkrevende cpu (en grei C2D f.eks.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå