olemagnus Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei, jeg har to problem jeg trenger hjelp til, kan ha tilknytning til hverandre. Jeg kjøpte meg steelsound 5H v2 USB for nå ca et halvt år siden. Da fungerte det fint, med driver cden følte det ikke med drivere til vista, så jeg søkte litt på internett og fant noen. Jeg innstallerte det og allt fungerte fint. For dere som har dette, eller har prøvd det, vet dere at med driverene følger et program med equalizer mm. Dette fungerte helt fint en god stund, til en dag jeg ikke kunne åpne det lenger, og det viste ikke nede på på skjermen. Jeg reinstallerte driverene og det fungerte en liten stund før det sluttet å virke igjen. Så nå har jeg bare brukt headsettet uten drivere en god stund. Før det nå er blitt helt mildt sagt "fucka". Når jeg bruker USB tilkoblinga som følger med. Er micen helt fin sier de som jeg snakker på skype. Men lyden er helt bugga. Når eg droppe USB tilkoblingen og bruke dei standard tilkoblingane på pcen, blir micen akkurat som en robotstemme, og de kan knapt høre meg. Men lyden på skype blir betraktelig bedre. Jeg forstår ikke dette i det hele tatt. Har en Dell XPS M1710, med Windows vista business, 2gb ram, Geforce GO 7900 GS 256mb ram. Dual core 2Ghz. Har vurdert mange ganger å skifte til Xp. Mitt andre problem er at jeg erfarer meget låg FPS i spill som Cs og WoW, Vsync er deaktivert. I WoW ligger jeg som oftest rundt 20-30 Fps. I cs er det helt merkelig. Den går fra 50 til 99 fps fort som f..., greier så vidt å skjelne hva som står. Kan det være headsettet som gjør dette? For når jeg spiller, stopper spillet opp samtidig som når lyden stopper off et lite sekund. Er helt forferdelig å spille med. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Lyd > Hodetelefoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
olemagnus Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Steng denne posten, har formatert pcen, og alt fungerer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå