Tunky Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Syns den ser god ut, men har ikke prøvd den enda. Kanskje jeg må prøve den neste gang jeg er alene hjemme? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 For dyr. Smaken var barnslig og litt kvalmende. Speltbunn er flott. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Barnslig smak faktisk. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Barnslig smak faktisk. Viste ikke att ting kan smake barnslig Dette vidunderet gikk rett inn på topp3 frossenpitsa Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Synes det ser så ekkelt ut med den mozzarela-osten ser ut som noe anna :| Noen flere meninger om den? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 knall pizza.. dette er noe jeg komme til å kjøpe fremover.. , sprø bunn, og litt annerledes topping... mozerella smaker jo ingenting... så ikke vær redd for å prøve ut denne.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har prøvd den, og syns den var god! Har vært litt skeptisk til speltopplegget, men ble mer positiv etter denne pizzaen. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Grei smak på den, men ikke verdt den stive prisen. Kan hende at den kommer på innkjøpslista når den ligger på under 35,- Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig, blir litt sånn at jeg velger noe annet fordi den koster (her i området hvertfall) 50 kroner pluss. Lenke til kommentar
lillemy8808 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg syntes den var litt sprøere enn vanlig grandis, og mozarellaen var ikke så jævlig på smak som jeg var redd, aldri vært fan av klissete og varm og jævlig mozarella, men elsker all annen ost (så vidt jeg har smakt). Den blandet seg fint med den andre osten. Er også veldig glad i at det er så mye spelt-ditt og spelt-datt, da jeg har hveteallergi og blir dårlig i magen av å spise mer enn litt hvete-holdig mat (tåler et vanlig grandis-stykke, men man blir jo ikke mett av det osv.. så å spise meg mett på slik mat er lenge siden). Siden denne er 100% spelt så tåler jeg den fint, og selv om den er dyr i forhold til en vanlig grandiosa, sjekk selv prisene på glutenfri pizza på dollys/peppes som da er min alternativ, eller å lage en selv av speltmel. Så dette er da blant de få "hurtigmat-tingene" jeg tåler . Hurra for Spelt-Grandiosa! (men sangen og reklamen er den verste de har laget til nå..) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dei som ikkje synest noko om mozzarellaen kan jo alltids ta den av og eventuelt legge på nokre skiver Jarslberg eller Norvegia. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det nokon som veit kvifor dei slutta å lage denne? Det var jo den beste grandiosaen! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Rett og slett fordi det var for lite etterspørsel. Og det kunne jeg ha fortalt Stabburet før den ble lansert, de fleste som er opptatt av spelt vil ikke ha Grandiosa, så det blir en veldig smal kundegruppe. Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Er også veldig glad i at det er så mye spelt-ditt og spelt-datt, da jeg har hveteallergi og blir dårlig i magen av å spise mer enn litt hvete-holdig mat (tåler et vanlig grandis-stykke, men man blir jo ikke mett av det osv.. så å spise meg mett på slik mat er lenge siden). Siden denne er 100% spelt så tåler jeg den fint, og selv om den er dyr i forhold til en vanlig grandiosa, sjekk selv prisene på glutenfri pizza på dollys/peppes som da er min alternativ, eller å lage en selv av speltmel. Så dette er da blant de få "hurtigmat-tingene" jeg tåler . Spelt er en type hvete og inneholder de samme næringsstoffene som hvetemelet du kjøper i butikken. Spelt inneholder også gluten. Det er heller ikke regnet som noe sunnere enn hvete. http://www.matportalen.no/matvaregrupper/tema/kornvarer/hvorfor_finner_jeg_ikke_spelt_i_matvaretabellen_og_er_speltmel_er_sunnere_enn_annet_mel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå