GTS Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Lurer litt på hvordan Gainward sitt Experttooll funker. Det virker som om klokkefrekvensene blir stilt litt høyere enn det som jeg setter dem til. Hvis jeg setter f.eks. Ram'en til 496, stiller den seg til 508... Vurderer å gå over til Powerstrip, etter som NVMax ikke funker så bra på min Win XP maskin... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Vil absolutt anbefale deg å bruke Powerstrip eller helst NV-Max for tweaking! Har sjøl svært dårlige erfaringer med EXPERT-tool, som i mitt tilfelle har fått skjermkortet til å tryne, selv med moderate settings. Gjelder både GF2 og GF3. Mener å ha lest at også andre har hatt tilsvarende problemer med EXSP.-tool. Prøv NV-MAX. Funker veldig bra! Kan lastes ned herfra: http://www.pcgameworld.com/3dfiles/ Scroll ned... Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg synes det fungerer UTMERKET jeg..har ingen problemer med det..jeg lurer også på hvor mye dere gforce 2 eiere har klart å klokke deres GF2 kort med STANDARD kjøling? Jeg klarer 293/537 mens standard er 250/460 er fornøyd så langt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå