Mr. P Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei, håper på litt hjelpe her. Sett en del kollegaer som har den originale N95 utgaven. Når den er slått på blinker den lys-sensor tingen ved siden av kameraet foran på telefonen blått emd jevne mellomrom... Har kjøpt med N95 8gb (N95-2) og finner ikke noe sted å skru dette på.... Har noen noe tips? Evt. tredjepartsprogram som kan ordne dettE? Svar mottas med takk Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har det samme lyset på min N73. Har skudd greia av for lenge siden, men mener å huske funksjonen heter slumremodus. Hovedmeny > Innstillinger > Telefon > Display > Slumremodus > På Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Hei. Hadde dette på min gamle N73 også, stemmer det, finner imidlertid ikke denne funksjonen på N95 8gb utgaven... Noen andre som har tips? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei. Hadde dette på min gamle N73 også, stemmer det, finner imidlertid ikke denne funksjonen på N95 8gb utgaven... Noen andre som har tips? Husker det var en tråd om dette en tid tilbake. Slumremodus finnes på N95 også, men innstillingene der er underen annen meny. Har ikke N95 så jeg kan ikke hjelpe mer enn det.. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Før ville jo alle ha av "det irriterende lyset som vekker meg om natta!" Nå vil plutselig alle ha det på igjen? hehe Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 hehe, sånn er det ingen som kan gi noen tips om hvor denne er på 8gb utgaven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå