Grievdus Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hello har nå bestilt lotro på cdon.com for 119 kr det jeg lurer på er om det følger med 60 dagers spilletid på den? derfor har jeg også bestilt gamecard for sikkerthetskyld . men er litt greit å vite Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 følger vel med 30 dager gratis spilletid om eg ikkje huska heilt feil Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 må jeg registrere game card for å få de 30 dagene? eller er det bare å innstalere spillet å lage acc? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 har fått den nå, men har så ræva skjermkort :/, spillet hakker liksom på medium grafikk -.- . noen billige skjermkort å anbefale? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sjekk ut hardware-kategorien her på forumet Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Du registrer deg UTEN å skrive in GC koden, bare klikker next hele tiden. Da får du dine 30 dager. Deretter gjør du det samme en gang til og registrer GC ditt Da skriver du inn koden på kortet. Du må skrape bort et svart felt for å få det fram. Foresten så har jeg skrivd om dette i min Betalings/install FAQ. Formum search EDIT: Beklager, dobbelt post.. glemte at jeg hadde skrivd her *slå seg selv i hodet* :S Endret 31. januar 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå