Helpel Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du har glemt Joshua King, trådstarter... Gamst skulle gått fra Blackburn mens han enda hadde muligheten, Tottenham ville jo ha han... Nå sliter han... Håper han finner storformen igjen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Gamst er i likhet med Benni McCarthy i dårlig form enn vanelig denne sesongen, oss Blackburn fans mener det er pga at de begge ble linket til storklubber som: Arsenal, Chelsea, Liverpool og Bayern Munchen i sommer. Og var egentlig mer enn klar nok til å forlate klubben ifordel for en av de klubbene og det skjedde ikke, begge var litt skuffa etter det men har begynt å bygge seg opp igjen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Erik Hagen på lån til Wigan ut sesongen Med oppsjon på kjøp, tror dere han vil lykkes? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Erik Hagen på lån til Wigan ut sesongen Med oppsjon på kjøp, tror dere han vil lykkes? Nei, i PL har jeg ikke tro på Hagen.. Edit: Men for all del, vist han lykkes så skal jeg juble! Endret 31. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Erik Hagen på lån til Wigan ut sesongen Med oppsjon på kjøp, tror dere han vil lykkes? blir spennende å se dette ja, her kan man få se hvordan han greier å måle seg mot verdens eliten Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Erik Hagen har fysikken, mentaliteten og hele pakka som skal til for å lykkes i verdens beste liga. Det tror jeg virkelig på. Skal bli morsomt å se Wigan kamper fra nå av - med Hagen som general! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hagen og Bramble, der har du et solid midtstopperpar (sarkasme) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hagen og Bramble, der har du et solid midtstopperpar (sarkasme) Haha. Kan bli komikveld det ja Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hagen har i hvert fall ballene som skal til for å spille i engelsk fotball! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hagen og Bramble, der har du et solid midtstopperpar (sarkasme) Du har en bauta, og en ... noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det finnes de som påstår at Bramble har vært en av Wigans beste spillere i år. Han viste seg jo frem mot Liverpool. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 to stooore "bloobers" som er på topp ti over årets tabber...sorry ass han har kanskje vært helt grei i noen kamper men ellers en katastrofe, selv om han skorte mot Liverpool. Boumsong scorte også i sin siste kamp for juventus men er han en god spiller? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå