Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Her diskuterer vi våre norske spillere i Premier League som er: Arsenal: Håvard Nordtveit Aston Villa: John Carew Bolton: Daniel Braaten Blackburn: Morten Gamst Pedersen Fulham: Brede Hangeland og Erik Nevland Liverpool: John Arne Riise Wigan: Erik Hagen(på lån) Juniorspillere: Magnus Eikrem og Joshua King(Man.Utd), Lars Stubhaug(Everton), Dag Alexander Olsen(Tottenham), Abdisalam Ibrahim(Man City) Endret 31. januar 2008 av samebror Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Synes Daniel Braaten kan finne seg en annen klubb hvis det ikke øynes håp for ham nå i Bolton snart. En så god spiller kan ikke ødelegge karrièren sin slik. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 enig kan kanskje dra til en klubb som trenger spisser, Nederland eller Tyskland er Braaten fotball Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Samt må han prestere jevnt hvis han skal greie å lykkes i en internasjonal klubb. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 megson har ikke tro på han, men nå forsvinner Wilhelmson så han har sjans å få kommet inn på laget da Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Får håpe Daniel Braaten viser Megson da hvilken klassespiller han er. Det synes jeg han fortjener - han virker som en meget sympatisk og trivelig fyr. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 er mer spent på de to nye norske Premier League spillerne Nevland og Hangeland, tror begge kan hjelpe godt til for å slippe nedrykk sammen med Eddie Johnson Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 megson har ikke tro på han, men nå forsvinner Wilhelmson så han har sjans å få kommet inn på laget da Tvilsomt, Wilhelmson spiller jo ikke han heller Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 jamen da er en ledig plass i benken og det åpner for muligheter Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vi får bare håpe for Daniel ihvertfall . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg har klokketro på Nordtveit. Håper han får prøve seg på A-laget, kanskje jevnlig, fremover. Sannsynligvis blir han ikke å se denne sesongen da jeg regner med at Wenger skal prøve å vinne serien. Du er kanskje ikke helt oppdatert på hvilke nordmenn som spiller i PL, trådstarter? Endret 28. januar 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hva får deg til å si det wh1te? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Siden samebror har glemt John Arne Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 *fixed* merka oxo at John Arne Riise ikke var der:p Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Brede passer PL som hånd i hanske! Endelig en Norsk spiller til PL som jeg har trua på. Har jo vært endel fiaskoer i de siste årene (martin andresen, doffen og braathen feks)... Nevland på den andre siden. Her tenker jeg vi får en aldri så liten ny flopp. Lenke til kommentar
fox Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har klokketro på Nordtveit. Håper han får prøve seg på A-laget, kanskje jevnlig, fremover. Sannsynligvis blir han ikke å se denne sesongen da jeg regner med at Wenger skal prøve å vinne serien. Du er kanskje ikke helt oppdatert på hvilke nordmenn som spiller i PL, trådstarter? Han ville ha fått sjanser hvis han ikke hadde problemer med kneet hans, synd for oss at han vokser fortsatt. Ergo lett å få problemer med skader. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Glemt Rocky og Leon Lekaj, og Magnus Fagerli Spanthus i Sheff Wed Men tror at tida er inne for Nevland å dra til PL, han hører hjemme der så....Det er jo tross alt ti år siden sist Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Nå spiller ikke Shef.Wed i PL Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Glemt Rocky og Leon Lekaj, og Magnus Fagerli Spanthus i Sheff Wed Men tror at tida er inne for Nevland å dra til PL, han hører hjemme der så....Det er jo tross alt ti år siden sist Så derfor passer inn i PL? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 yey en ligacupkamp for ManU der han heldigvis scorte. Men tviler ikke på Nevland er en grunn hvorfor Groningen ønske egentlig mer for kapteinen sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå