Tafsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Eg har høyrt at batteritida på P1i skal være mykje betre, nokon som kan bekrefte/avkrefte det? Mobilen skal hovedsaklig brukast til surfing og organisering(avtaler), men kjem heilt sikkert også til å brukt som mp3 speler ein del på t-bane/buss. Er det noko som går gode for 1000-lappen i prisforhold bortsett i frå lagringsplassen? Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 wow. W960'n koster 1000 spenn mer enn p1? Jaja. Det du får er 8Gb minne, men ikke mulighet for å utvide. Et 900mAh batteri, mot 1120mAh på en p1. En bedre jukebox, og bedre øreplugger. Utseende som ikke får deg til å tenke på Ed Wood filmer. (..forøvrig koster et 8Gb m2 minnekort 650,-, og et hpm-70 250,-) Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Etter det jeg har hørt er ikke lyden på w960 den beste. Jeg har selv brukt en P1i i noen måneder og har vært veldig fornøyd. mp3-spilleren er absolutt godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå