Gå til innhold

Får ikke musa til å funke

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en Microsoft basic optical mouse. fikk den ikke til å funke når jeg bare plugga den i, fikk opp at USB'n ikke blei gjenkjent. etterhvert fikk jeg beskjed om at drivere var riktig innstallert(hadde bare satt i kabelen i USB-porten). fortsatt virka den ikke, så funka den heller ikke hos Expert, så fikk bytta den. Fikk en lik en, den funka heller ikke, men den funka hos Expert. Fikk først vite at vanligvis er det bare å putte USB-mus'er rett i, så funker den. den andre gangen fikk jeg vite at jeg kanskje måtte inn på microsoft å laste ned drivere.

noen som har erfaring eller noen tips? eventuelt link til riktig driver? den jeg bruker nå synger på siste verset for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm høres merkelig ut.. regner med at du plugger den til mens pc`n står på? Bruker du vista? Fikk du ikke med driver i pakka sammen med musa? he he hadde vist flere spørsmål en svar til deg foreløpig..

Plugga i mens den sto på ja, og prøvde å restarte etter det. bruker Vista ja. Fikk ikke med driver, kun "veiledning" som KUN handla om helsefare pga toskete amerikanere som kan saksøke for hver minste ting...

bare gå på google så legger du til "drver(s)" etter navnet på musa..

da finner du drivers vist de finnes..gjør dette hele tiden minste problemet i verden...

får prøve det ja

Lenke til kommentar

USB-portene er jo i orden, for den musa jeg bruker nå funker jo på de...

testa på Vista i butikken også ja..begynner å bli rimelig frustrert nå, for gidder ikke den musa jeg har nå særlig lenger!

Lenke til kommentar

Om du har kjøpt ferdigmaskin (HP, Dell, Lenovo etc.) finner du det på hjemmesiden deres, ved å skrive inn modellnummeret på maskinen din. Har du en hjemmelagd PC må du enten skaffe deg et maskinvareinfoprogram (SIW, CPU-Z etc.), eller åpne maskinen og kikke på hovedkortet om det står der.

Lenke til kommentar

Systemboard

M2R-FVM Raid Driver

Device Driver

M2R-FVM Raid Driver

dette var de eneste som hadde et utropstegn i en rød trekant ved siden av seg. er en av disse oppdatering til hovedkortet?

når jeg skulle laste ned oppdateringene fikk jeg bare at siden kan ikke vises...begynner virkelig å bli dritt lei!

takker for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...