Gå til innhold

Hva liker du best - stemningen om morgenen eller kvelden?


SkyFly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvelden for min del! Elsker å sitte oppe hele natta og føle at ting har roa seg ute og at jeg bare kan styre med mitt helt i fred.

Det er også utrolig kos å sitte ute når sola går ned! Morgenen liker jeg ikke. F.eks. nå. Er grisegretten, og vil nok aldri ha et godt forhold til morgenen inntil den gangen jeg slipper å stå opp kl. 6 hver morgen!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Man skulle jo ikke tenke på at man var trøtt står det jo i førsteinnlegget!

 

Jeg synes ikke noe slår en tidlig sommermorgen. Man får jo høre hele livet at solnedgangen er så vakker osv osv, men soloppgangen synes jeg er enda finere. Nå skal det nevnes at jeg bor på en særs vakker øy, så her er det rimelig stille for trafikk. Tror nesten jeg blir nødt til å ta bilde av utsikta mi en sommermorgen så folk kan se hvor fint det er :tease:

Lenke til kommentar

hm, tricky situation...

 

Jeg elsker en tidlig vårdag hvor solen og fuglene kvitrer mens det fremdeles er dugg i gresset og virkelig kjenne at solen varmer. :) det er utrolig deilig følelse, selv om jeg er B menneske deluxe

 

På en annen side er en sommerkveld utrolig vakker ved sjøen hvor havet roer seg og solen går stille og rolig ned. Det beste er egentlig bare å sitte å nyte de siste solstrålene :love:

 

kom ikke til noen løsning annet enn at jeg gleder meg jævli til sommeren :D

Lenke til kommentar
Våkne av at sola lyser deg i fjeset og fuglene kvitrer = himmelen

 

= banne for seg selv mens man lukker vinduet og drar for gardinene.

 

Nei, kvelden er nok best.

 

Der tok du meg!

 

 

 

Selv elsker jeg skumringen. Da stikker naboene inn igjen, fordi de synes det blir for kaldt. Ute er alt stille, en og annen syklist, og noen gåturister her og der. Også er det faktisk en passlig temperatur til at en kan være ute i skogen og springe.

 

 

På morgenen er det bare kaos. Masse folk, masse bråk, og en må til hendelse vekk fra alt om en skal få fred. Også er det de hersens fulgene som absolutt på sitte på nabotaket og "plystre". Heldigvis har jeg et par golfballer til disposisjon. Også er det min verste fiende: Solen. Æsj og fysj. Ikke bare blender den meg om jeg ser i retningen dens, men den skal absolutt inn på rommet mitt også, når jeg skal ta igjen søvnen fra kvelden før!

 

 

Tror jeg skal låse meg inne i kjelleren nå til sommeren, så slipper jeg tøvet..

 

Men ut på dagen da solen faktisk har varmet opp vestlandet, da er det ut og bade! Men slikt gjør man ikke på morgenen, så alt heller mot kvelden!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...