SkyFly Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hei! Bare noe som hadde vært morsomt å vite - hvilken situasjon synes du gir best stemning: Sent på kvelden (solnedgang, skumring), eller grytidlig på morgenen (soloppgang, litt før og etter)? Ikke ta trøtthet og søvn med i regningen nå, for da vil nok de fleste synes kvelden er det beste Selv synes jeg morningene gir en helt magisk stemning! Helt stille, alt våkner til liv, kalde spor etter natten og rett og slett en stemning jeg elsker. Å våkne opp i teltet rundt soloppgang er eventyr.. Endret 28. januar 2008 av SkyFly Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ening, når eg er på trenings samling med seilinga har vi ofte fysisk kl 7 om morgonen, mange trøtte tryne, men likevel god stemning . Er vel mildt sagt einaste situasjonane eg er oppe så tidlig.. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Morgenen er best hvis man er i skogen og det kanskje er litt tåkete Kvelden har best stemning hvis det er sommer og varmt i lufta! Endret 28. januar 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Morningene er som oftest bråkete pga. biler og rush, men hvis man finner en stille morgen med fuglekvitter og rasling i bladene så er ingenting i verden bedre. Varme og tørre sommer-/høstkvelder med litt frisk vind er også fint, men det uttrykker ikke den samme harmonien og roen. Mer en følelse av livet er herlig og at verden lever. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Våkne av at sola lyser deg i fjeset og fuglene kvitrer = himmelen Lenke til kommentar
Felali Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sommerens morgentimer er nok de beste hvis man ser bort fra at man må tidlig opp for å få de med seg, men jeg liker kveldstimene veldig godt og. Det kommer liksom helt an på hvor man er. I naturen e morgentimene best, i byen er kvelden best synes jeg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Morgenen er best hvis man er i skogen og det kanskje er litt tåkete Kvelden har best stemning hvis det er sommer og varmt i lufta! Mygg? :S Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 kvelden garantert, våken glad. morningen er det ofte litt trist stemning, også er ein trøtt. i alle fall om ein skal på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Syns kveld-natt er best. Alt er rolig, stille og nesten fredelig. Ingenting slår en god tur ute på natta med skyfrihimmel Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Selv synes jeg morningene gir en helt magisk stemning! Helt stille, alt våkner til liv, kalde spor etter natten og rett og slett en stemning jeg elsker. Enig, morgen er elsk, om vinteren liker jeg det like før det blir lyst, da det er absolutt stille ute -2 og nysnø, evig godt å gå tur da ^^; Om våren/sommeren er like før soloppgang, gjerne med lett tåke. Tiden etter også, søndager er det godt å sitte ute tidlig på dagen og se på folk (som ikke er stressa!) gå turer ^^; Sånn ellers synes jeg det er best om natten for alt går i et mye roligere tempo, dagene og kveldene er fyllt av altfor mange som stresser, og det er ikke noe koselig Endret 29. januar 2008 av arthoz Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg hater morra stemning! Så det blir nok kvelden.. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Liker morgenene best om vinteren, men om sommeren liker jeg definitvt kvelden best. Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sene sommerkvelder, en kald pils, grillmat å gode venner + dama Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Liker stemningen om morgenen, deilig å nye soloppgangen og gjøre seg klar til en ny dag med nye muligheter, men sier ei heller nei takk til en deilig varm sommerhveld heller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg hater å stå opp tidlig om vinteren! Surt og kaldt. blæh.. Det som er positivt med den er snø, og ikke slafs og regn. På en fin sommerdag derimot, er det herlig å stå opp tidlig til ei stålende sol og vrinskende hester i skogen bak meg Jeg elsker også å ri meg en tur uten sal, bare henge å dingle i varmen. Ta med bikkja ned til stranda å sitte i solsteken mens hunden snuser i gresset og spiser fuss :!: Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kvelden! Jeg er en skikkelig nattugle og jeg elsker den følelsen jeg får av å gå rundt om natten, i full stillhet og klar stjernehimmel. Føler ikke det samme om morgenen, for da er dagens rutiner, planer og gjøremål rett rundt hjørnet. På kvelden/om natta er det friheten som står for tur de neste timene. Herlig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Våkne av at sola lyser deg i fjeset og fuglene kvitrer = himmelen = banne for seg selv mens man lukker vinduet og drar for gardinene. Nei, kvelden er nok best. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Morgenen er så koselig å sitte oppe hele natten og se det bli lysere og lysere Noen andre som også har det sånt på lan? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Morgen: Vet at en ny, helvetes dag på skolen venter, jeg har sovet for lite, rakk ikke bæsje før jeg måtte løpe til bussen, glemte matpakka, har ikke ordentlig skotøy, og selvsagt har snøen blitt til slaps. Eventuelt på sommeren (jobb): "Glede" seg til nok en drittdag på jobb, for drittlønn. Morgenstemninga for meg er nok heller traurig, så går for kveld. Endret 30. januar 2008 av Koffert Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Morgenen er så koselig å sitte oppe hele natten og se det bli lysere og lysere Noen andre som også har det sånt på lan? Har vært på et par sånne ja, sitte i garasje med døra åpen og bare ha det kos ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå