Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 er det mulig å kunne bruke g25 på forza 2 med h giret og alt? hadde vært utrolig morsomt å kunne kjøre med det Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 er det mulig å kunne bruke g25 på forza 2 med h giret og alt? hadde vært utrolig morsomt å kunne kjøre med det Er pr i dag ingen støtte for G25 på 360. Sad but true Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 idiotisk egentlig at det ikke går. Er vel for at Microsoft skal kunne tyne mest ut av forbrukerne med deres eget sett ratt og pedaler. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er dumt det ja.. Skal selv ha PS3 og G25. Men vil også bruke ratt og pedal til Forza 2, så kan noen si meg hvordan microsoft sitt eget sett er? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 idiotisk egentlig at det ikke går. Er vel for at Microsoft skal kunne tyne mest ut av forbrukerne med deres eget sett ratt og pedaler. Er det obligatorisk med minst ett "M$ skal tyne penger/suger/er så slemme de" innlegg for hver eneste 360-tråd som opprettes? Hentet fra Logitech sitt eget forum: "There are two answers to this issue. First, at this point in time, Logitech is not licensed by Microsoft to develop a force feedback steering wheel for Xbox 360 - only corded controllers. The DriveFX wheel is, effectively, an Xbox 360 controller that is shaped like a steering wheel and has a force feedback motor in place of the standard vibration motors. Second, even if Logitech were licensed to make a force feedback wheel for Xbox 360, there are significant technical limitations which prevent these wheels from functioning on on Xbox 360. The Xbox 360 features controller and force feedback architectures (XID, device-based force feedback playback) that are significantly different from the way our wheels work on PC, PS2, or PS3 (HID, host-based force feedback playback). It is not possible to enable Xbox 360 functionality with a software or firmware update. Logitech understands that our customers wish to use our steering wheels on multiple gaming platforms. We have made significant efforts to ensure that our PC wheel drivers support our PS2 wheels, and our PS2 force feedback SDK supports our PC wheels. PS3 games that support Logitech force feedback also support the same list of wheels. At this point in time, these are the only three platforms with which it is possible to have a single force feedback wheel be compatible. Were it possible to effect a firmware or software change to enable Xbox 360 compatibility with our existing wheels, we would do so. Unfortunately, however, until Logitech is licensed by Microsoft to design and manufacture force feedback wheels, no Logitech force feedback wheels will function on Xbox 360." Konflikten har vart alt for lenge allerede, men de kommer ikke til enighet vedrørende lisensen. Når dette skjer aner jeg ikke, men jeg går uansett fortsatt og håper på at det skjer om ikke så lenge. Skrufgreen; MS sitt eget ratt fungerer tilfresstillende. Opp mot G25 så stiller det svakt, men er det godt fastmontert (som på mitt racing-sete) så gjør det så absolutt jobben sin. Litt mer plast-følelse over det enn nevnte ratt fra Logitech, kun giring på rattet og ingen clutch, men trådløst for de som ikke er avhengig av FF (ratt uten FF er som pils uten kullsyre i mine øyne, men noen liker det sikkert). Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 aah, da skjønner jeg det litt bedre. Sorry, visste ikke at det var så mye som måtte til for å få det til å fungere. Var ikke meningen å rakke ned på Microsoft, synes bare at det virket litt rart at 360 ikke var kompatibel når Sony's konsoller og PC var det. Har hørt at microsoft sitt ratt er helt greit og er laget med "kvalitetsplast", men vil nå gjerne kjøre med håndsydd skinnratt og børsta stålpedaler Får håpe på det beste ang den lisensen gitt. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt Microsoft ratt og pedaler til 360 nå for tia? Orker ikke vente på noen lisens når jeg har PGR4, Forza og DiRT liggende å vente så vil ha den beste kjøregleden som mulig. Har sjekket mange butikker, men ingen har fått dem inn. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte mitt på Expert for litt siden, de reklamerer stadig for rattet, så jeg tror de fleste Expert-butikkene har rattet på lager. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 var innom en expert butikk i dag som sa at de hadde det på lager på nettsiden, men den gang ei. Var ikke noe ratt og pedaler gitt.. jaja, finner det vel ganske fortløpende satser jeg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå