Kenito_123 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet hvor disse er å få tak i ? Husker som liten da jeg spiste disse kokt og som snacks. Sinnsyk god på smak! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nesten alle asiatiske butikker har disse i Tronheim. Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Tips til noen som kan ha dette i Drammens området? Er lite kjent med Asiatiske butikker. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tips til noen som kan ha dette i Drammens området?Er lite kjent med Asiatiske butikker. Vi fant det jo ista i drammen vi kennet Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Tips til noen som kan ha dette i Drammens området?Er lite kjent med Asiatiske butikker. Vi fant det jo ista i drammen vi kennet Stemmer det Anders! Hehe. Etter noen mnd'r med leting så ble det endelig Tung-I-Ramen på oss. Kineserne fikk plutselig store øyne (noen som sjeldent skjer) når de hørte vi skulle ha 3 esker med nudler! Hihi Lenke til kommentar
KoN_Raptor Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Bringer opp denne igjen! Er på jakt etter disse herlige nudlene! Bor i Trondheim, men finner ingen av disse asiatiske butikkene. Noen som vet hvor de befinner seg?!? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Fjordgata.. også krysset mellom olav tryggvasonsgata og sandgata finner du en asiatisk butikk.. og nu kom jeg på at det også finnes en i søndre gata, mellom dronningensgata og kongens gata.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Er en haug asiatiske og tyrkiske butikker i Tollbugata i Drammen, der jeg bor. Går bare andre gata til venstre bort fra stasjonen. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bumper denne tråden her jeg. Lurer på hvor i OSLO jeg kan kjøpe Tung-I-Ramen nudler? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bumper denne tråden her jeg. Lurer på hvor i NESTORADVATNET jeg kan kjøpe Tung-I-Ramen nudler? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen som har kjøpt disse på sørlandet? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bumper denne tråden her jeg. Lurer på hvor i OSLO jeg kan kjøpe Tung-I-Ramen nudler? Prøv TT i Torggata. Lenke til kommentar
Imp03 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Tips til noen som kan ha dette i Drammens området?Er lite kjent med Asiatiske butikker.Vi fant det jo ista i drammen vi kennet Stemmer det Anders! Hehe. Etter noen mnd'r med leting så bledet endelig Tung-I-Ramen på oss.Kineserne fikk plutselig store øyne (noen som sjeldent skjer) når de hørte vi skulle ha 3 esker med nudler! Hihi Gammel tråd, men jeg huske tung i ramen nudler som det skulle vært igår (selvom det egentlig er snakk om fort 15 år siden sist). Hvor i Drammen fant dere denna herligheten?? Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 20. april 2014 Forfatter Del Skrevet 20. april 2014 Tips til noen som kan ha dette i Drammens området?Er lite kjent med Asiatiske butikker.Vi fant det jo ista i drammen vi kennet Stemmer det Anders! Hehe. Etter noen mnd'r med leting så bledet endelig Tung-I-Ramen på oss.Kineserne fikk plutselig store øyne (noen som sjeldent skjer) når de hørte vi skulle ha 3 esker med nudler! Hihi Gammel tråd, men jeg huske tung i ramen nudler som det skulle vært igår (selvom det egentlig er snakk om fort 15 år siden sist). Hvor i Drammen fant dere denna herligheten?? Beklager sent svar. Så ikke at du hadde quotet denne før nå. Tung-i-ramen finner du på Saigon Import på Strømsø i Drammen. Søk på Mallinggata 2 på gulesider så finner du eksakt lokasjon Lenke til kommentar
Imp03 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det går helt fint! Glemte nesten denne tråden selv Takker så mye svaret! Har prøvd å finne disse nudlene flere ganger, men nå skal jeg endelig få verdens beste nudler igjen! Lenke til kommentar
Minimuffins Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvor i Østfold får man tak i disse? Lenke til kommentar
Fooqi Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Fant disse igjen på https://www.freshlevering.no/nudler/507-tung-i-ramen-nudler.html De har endret pakning men fortsatt den samme gamle smaken! De sender via postpakke til hele Norge :D Lenke til kommentar
Fooqi Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Kenito_123 skrev (På 28.1.2008 den 21.12): Noen som vet hvor disse er å få tak i ? Husker som liten da jeg spiste disse kokt og som snacks. Sinnsyk god på smak! Fant disse igjen på https://www.freshlevering.no/nudler/507-tung-i-ramen-nudler.html De har endret pakning men fortsatt den samme gamle smaken! De sender via postpakke til hele Norge Lenke til kommentar
Fooqi Skrevet 21. september 2021 Del Skrevet 21. september 2021 Minimuffins skrev (På 15.1.2015 den 3.23): Hvor i Østfold får man tak i disse? Fant disse igjen på https://www.freshlevering.no/nudler/507-tung-i-ramen-nudler.html De har endret pakning men fortsatt den samme gamle smaken! De sender via postpakke til hele Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå