Gå til innhold

sbkicks.com. til å stole på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt to par nike sb dunks fra to lignende sider (sirka samme prisklasse, 75-89$, samme deal med free shipping). Fra krudle.com betalte jeg med visa og fikk skoene iløpet av 7-8 dager. Begge skoene var autentiske, til tross for den lave prisen. Jeg har sjekket dette opp mot wikipedia sin side for nike sb dunks kjennetegn, samt mine eldre nike dunks. Det er i alle fall mulig å selge de til den prisen med free shipping uten at de er fake. Krudle.com har garantier for at skoene de selger er autentiske.

 

Fant noen par på sbkicks.com jeg ble veldig fristet til å bestille, men jeg burde kanskje vente litt. Har allerede 6 par, hvorav 4 relativt nye ;) Ut i fra mine erfaringer fra lignende sider, har jeg ikke noen betenkeligheter med å bestille fra sbkicks.com. Hadde vært fint om noen kom med erfaringer. Om du bestiller må du si ifra hvordan det gikk.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar

40 er vel egentlig 7,5, men de fleste dunks fra den siden selges ikke i størrelser under 8. De gjøres det ikke fra andre lignende sider heller. Min erfaring er at de som oftest heller er litt små i størrelsen, heller enn for stor. Jeg bruker 40,5 så 8 passer meg nokså bra. De er i alle fall ikke for store. Hvilke modeller ser dere på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...