DJ_Dark Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Meg og! Slem signatur btw Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Magnus klarte seg siden han drakk så mye kaffe Hvis noen gidder å spandere en DV tur på meg så blir jeg med! LETT!! Hvis det blir Black på meg så skal jeg heller spandere en billett eller to Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Billetten er en inngangsbillett som gir inngang til alt? (Antar at det er vip-ting og tang der, men alt utenom det) Alle scenene osv.? Tiesto kommer jooo Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når du kommer inn dit så er det et svært område hvor scenene er rundt om kring, så du viser bare billett når du kommer inn på området Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Når du kommer inn dit så er det et svært område hvor scenene er rundt om kring, så du viser bare billett når du kommer inn på området Thank you mr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå