Qlimax Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 haha, var jo sånn her på filmen: oss, litt grønn rar effekt, oss, mer av den grønne tingen, oss, grønn effekt, oss, grønn effekt, oss, ferdig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Var jo Shay, Sheila & Mike, Twan og Anlong og da Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tjohei, gleder meg nå. Funnet fly+hotell+ticket nå. Og bestiller i morgen Blir knall! ... Tror jeg. Er det bare å ta på seg noe "sjuke" kostymer så er man med på filmen da? Litt sånn: gjør-deg-mest-til-og-du-er-med? Hvor får man tak i den filmen btw.? Endret 6. februar 2008 av black_sheep Lenke til kommentar
magio Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vi stod helt fremst når ferry spilte og en fyr med kamera som labba forran oss hele tiden så det spilte sikkert litt inn på hvorfor vi var med Du får tak i DVD-en her http://www.midtownshop.nl/art.php?prodID=7015 Gjør oppmerksom på at det er den mest tragiske DVD-en jeg har sett på veldig lenge Dere kommer ihvertfall til å få det sykt fett!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Husk t-skjortene vi hadde på da Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Vi stod helt fremst når ferry spilte og en fyr med kamera som labba forran oss hele tiden så det spilte sikkert litt inn på hvorfor vi var med Du får tak i DVD-en her http://www.midtownshop.nl/art.php?prodID=7015 Gjør oppmerksom på at det er den mest tragiske DVD-en jeg har sett på veldig lenge Dere kommer ihvertfall til å få det sykt fett!! Sounds good En kamerat (som ikke skal være med) påstår at DV. varer over helgen, ihvertfall lengre enn 11.00-23.00 - 12.juli. Noe jeg ikke helt skjønner? Det er ihvertfall det jeg har lest det gjør. Var dette en festival som varte lengre før eller noe? Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vet ikke om den varte lengre før men varer ikke over helgen nå ihvertfall.. Er vel 10.00 til 23.00 som det står på sidene dems nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 I 2006 var det over to dager, i fjor og i år er det over en dag Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Okei, da er det i boks Thanks Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Noen steder her til lands hvor vi får kjøpt biletter? Tenkte på at jeg kanskje da slipper frakt for fem biletter = 30 euro. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Er nok ingen steder her til lands som selger slike billetter. Dessuten mener jeg at det ikke er frakt for hver av billettene. Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Damn!! Misunner dere så sykt dere som skal dra dit! Jeg vil også.. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Damn!!Misunner dere så sykt dere som skal dra dit! Jeg vil også.. Bli meeed Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Hah! Er det noen hindringer da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hah! Er det noen hindringer da? Ja.. Penger?? Meg og dama vurderer black som er på samme dagen som DV og hvis vi drar i år så drar vi kun på black. Vi dro på begge deler i fjor, men endte opp med å ha altfor lite energi da de startet med hardcore Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Har et svakt minne av at jeg hadde energi ihvertfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Du hadde ikke så mye energi selv Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Joda, hadde så jeg klarte meg! :!: Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Magnus klarte seg siden han drakk så mye kaffe Hvis noen gidder å spandere en DV tur på meg så blir jeg med! LETT!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå